Think Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Hallo, Weet er iemand hoe je een buyscript kunt make voor CSS, of kan er iemand dat doorsturen, zelf maken.... En kun tegelijker tijd ook even zeggen in welke map ik dit moet plaatsen enz...? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Hallo,Weet er iemand hoe je een buyscript kunt make voor CSS, of kan er iemand dat doorsturen, zelf maken.... En kun tegelijker tijd ook even zeggen in welke map ik dit moet plaatsen enz...? Misschien kun je iets met een generator, dat is iets gemakkelijker. Hier vindt je een generator waarmee je je eigen 'buyscript' kan maken. Je kan helemaal zelf bepalen hoe en wat. Installeren is niet zo moeilijk. Kopieer de code die je krijgt in de 'config.cfg', te vinden in de volgende map: 'C:\Program Files\Steam\SteamApps\***\counter-strike source\cstrike\cfg\'. ***= Je mail waarmee je op Steam geregistreerd bent. Overigens hoeft het niet perse via een generator, je kan het ook zelf doen. Hier een voorbeeld: bind "F1" "buy ak47 " bind "F2" "buy famas " bind "F3" "buy deagle" bind "F4" "buy primammo " Reageren
Think Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ok, bedankt en bind "F1" "buy ak47 " bind "F2" "buy famas " bind "F3" "buy deagle" bind "F4" "buy primammo " moet ik dan in waar zetten in de map "cfg" ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ok, bedankt en bind "F1" "buy ak47 " bind "F2" "buy famas " bind "F3" "buy deagle" bind "F4" "buy primammo " moet ik dan in waar zetten in de map "cfg" ? Het is alweer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb, maar ik meen dat dat niet veel uitmaakt. Je opent de 'cfg' gewoon met kladblok, en je plakt het script gewoon ergens op een willekeurge plek. Ik raad je gewoon aan hem helemaal bovenin te plakken, zo vind je hem namelijk altijd weer terug. Save het bestand tot slot, en als het goed is moet je script dan gewoon werken. Reageren
Think Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Het wil niet echt lukken, dit heb ik al; bind "²" "buy M4AI " bind "&" "buy BULLPUP " bind "é" "buy CLARION 5.56 " bind """ "buy KRIEG 550 COMMANDO " bind "'" "buy SCHMIDT SCOUT " bind "(" "buy MAGNUM SNIPER RIFLE " bind "§" "buy NIGHT HAWK .50C " bind "è" "buy KM SUB-MACHINE GUN " bind "!" "buy LEONE 12 GAUGE SUPER " bind "ç" "buy LEONE YG1265 SHOTGUN " bind "à" "buy M2469 " bind "F8" "buy KEVLAR+HELMET " bind "F9" "buy FLASHBANG " bind "F10" "buy HE GRENADE " bind "F11" "buy SMOKE GRENADE " bind "F12" "buy DEFUSAL KIT " Dit zijn nu met de wapens van CT, hoe zit het dan met de wapens van T? Nu het eerst zien te werken krijgen. Ik heb het gewoon opgeslaan onder de naam "buyscript" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.