f'noord Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Waar vind je cheats voor san andreas behalve dan op wikigta ?? ?? ?? ps. In het nederlands a.u.b. Bewerkt: 22 mei 2007 door f'noord Reageren
Daffy Duck Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Waarom? Alle cheats zijn hetzelfde en ze staan allemaal op Wikigta. Op een andere site staat precies hetzelfde! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Misschien deze: *** *** Bewerkt: 22 mei 2007 door Bling Links verwijderd. Reageren
michelIII Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 zoek gewoon op google en dan kun je kiesen of je in het nederlands wil zoeken of in alle talen Reageren
JeGe Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Of je gaat naar: *** Bewerkt: 22 mei 2007 door Bling Link verwijderd. Reageren
Bling Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ik vind het een beetje overdreven, allemaal.. De meeste cheats zijn gewoon op deze pagina van WikiGTA te vinden, en daarbuiten kun je gewoon met (bijvoorbeeld) Google andere cheatsites opsporen. Veel verschil met de cheatpagina van WikiGTA zul je niet vinden, dus ik vind het een beetje overbodig om iedereen nu van allerlei links naar andere sites te laten posten. Dat komt bij eerder als reclame over, ook al is het natuurlijk goed bedoeld. Reageren
JeGe Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik vind het een beetje overdreven, allemaal.. De meeste cheats zijn gewoon op deze pagina van WikiGTA te vinden, en daarbuiten kun je gewoon met (bijvoorbeeld) Google andere cheatsites opsporen. Veel verschil met de cheatpagina van WikiGTA zul je niet vinden, dus ik vind het een beetje overbodig om iedereen nu van allerlei links naar andere sites te laten posten. Dat komt bij eerder als reclame over, ook al is het natuurlijk goed bedoeld. Daar heb je volkomen gelijk in, alle cheats die ik gebruik en die je nodig hebt en volgens mij ook maar bestaan staan op onze Wikigta Reageren
IronBullet Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 ik ben ook opzoek naar cheats maar ik heb de meeste al (ps2) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 In de posts boven je staan genoeg links dacht ik toch Ik zet ze nog wel ff neer: -Google zoeken: cheats gta sa ps2 -WikiGTA Reageren
IronBullet Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 ik heb volgensmij alle ps2 cheats al:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.