Jump to content

cheats...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Waar vind je cheats voor san andreas behalve dan op wikigta

?? ?? ??

ps.

In het nederlands a.u.b.

Bewerkt: door f'noord
Geplaatst:

Waarom? Alle cheats zijn hetzelfde en ze staan allemaal op Wikigta.

Op een andere site staat precies hetzelfde!

Geplaatst:

zoek gewoon op google en dan kun je kiesen of je in het nederlands wil zoeken of in alle talen

Geplaatst:

Ik vind het een beetje overdreven, allemaal.. De meeste cheats zijn gewoon op deze pagina van WikiGTA te vinden, en daarbuiten kun je gewoon met (bijvoorbeeld) Google andere cheatsites opsporen. Veel verschil met de cheatpagina van WikiGTA zul je niet vinden, dus ik vind het een beetje overbodig om iedereen nu van allerlei links naar andere sites te laten posten. Dat komt bij eerder als reclame over, ook al is het natuurlijk goed bedoeld.

Geplaatst:
Ik vind het een beetje overdreven, allemaal.. De meeste cheats zijn gewoon op deze pagina van WikiGTA te vinden, en daarbuiten kun je gewoon met (bijvoorbeeld) Google andere cheatsites opsporen. Veel verschil met de cheatpagina van WikiGTA zul je niet vinden, dus ik vind het een beetje overbodig om iedereen nu van allerlei links naar andere sites te laten posten. Dat komt bij eerder als reclame over, ook al is het natuurlijk goed bedoeld.

Daar heb je volkomen gelijk in, alle cheats die ik gebruik en die je nodig hebt en volgens mij ook maar bestaan staan op onze Wikigta :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...