De Gta Master Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeft best vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Huh, ik begrijp het niet kan je iets duidelijker zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeftbest vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik idd iets duidelijker want dit is echt geen abm <_< , lanf wat is dat eigelijk muhahahah :rolleyes: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeftbest vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik idd iets duidelijker want dit is echt geen abm <_< , lanf wat is dat eigelijk muhahahah :rolleyes: . Misschien dat het zo goed leesbaar is: Als je met een hydra land zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centimeters boven de grond zweeft. Best vaag dus: ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik. (zoveel aanpassingen heb ik niet gedaan...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 hmm lijkt me niet , denk eerder dat dit een punt is van realisme ? Hij wordt gewoon van de grond afgehouden door de kracht .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 hmm lijkt me niet , denk eerder dat dit een punt is van realisme ? Hij wordt gewoon van de grond afgehouden door de kracht .. ALS JE ER UIT BENT GESTAPT en de moter uit is ??? Oh man is dat the force ofzo ... ALs de moter uit is hoe kan hij dan boven de grond blijven ... Nou ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Waar kun je die hydra vinden dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 :lol: Dat jullie daar opletten :lol: Het was mij nog niet eens opgevallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Waar kun je die hydra vinden dan? Die krijg je tijdens missie Vertical Bird. En hij staat ook op het vliegdekschip in SF. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Waar kun je die hydra vinden dan? Die krijg je tijdens missie Vertical Bird. En hij staat ook op het vliegdekschip in SF. Kun je die hydra daar al krijgen voor dat je die missie hebt gedaan. Want ik ben nog niet zo ver met missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 De enige kans is dan op het vliegdekschip. Ik weet niet of hij daat heel het spel al staat... Het vliegdekschip is iig. iets ten noorden van de export-kraan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 *heel erg diepe en vermoeiende zucht* <_< de hydra blijft een paar centimeter van de grond omdat hij trust heeft, de missie vertical bird gespeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 *heel erg diepe en vermoeiende zucht* <_< de hydra blijft een paar centimeter van de grond omdat hij trust heeft, de missie vertical bird gespeeld? wat trust NOOB IK BEN ER UIT EN DE MOTER IS UIT NORMAAL STA JE OP WIELEN EN ZIT DAN WEL OP DE GROND ZEER DIEPE ZUCHT EN MOORD GEVOELENS (wel overdreven . MAAR HOu je Betwetende Kop <_< <_< ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 ( wel overdreven . MAAR HOu je Betwetende Kop ) En houd jij je brutale mondje ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 ALS JE ER UIT BENT GESTAPT en de moter uit is ??? Owja lol :lol: hmm je hebt gelijk ik d8 als je erin zit ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.