Jump to content

Foutje met hydra

De Gta Master

Recommended Posts

Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeft

best vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik

Delen op andere websites

Als je met een hydra lanf zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centi meters boven de grond zweeft

best vaag dus ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik

idd iets duidelijker want dit is echt geen abm <_< , lanf wat is dat eigelijk muhahahah :rolleyes: .

Delen op andere websites

idd iets duidelijker want dit is echt geen abm <_< , lanf wat is dat eigelijk muhahahah :rolleyes: .

Misschien dat het zo goed leesbaar is:

Als je met een hydra land zonder landings gestel lijkt het net of hij een paar 10 tallen centimeters boven de grond zweeft.

Best vaag dus: ze hebben landing gestel gewoon in gesteld meer als plaatje denk ik.

(zoveel aanpassingen heb ik niet gedaan...)

Delen op andere websites

hmm lijkt me niet , denk eerder dat dit een punt is van realisme ? Hij wordt gewoon van de grond afgehouden door de kracht ..

ALS JE ER UIT BENT GESTAPT en de moter uit is ???

Oh man is dat the force ofzo ...

ALs de moter uit is hoe kan hij dan boven de grond blijven ... Nou ????

Delen op andere websites

Waar kun je die hydra vinden dan?

Die krijg je tijdens missie Vertical Bird. En hij staat ook op het vliegdekschip in SF.

Kun je die hydra daar al krijgen voor dat je die missie hebt gedaan.

Want ik ben nog niet zo ver met missie

Delen op andere websites

*heel erg diepe en vermoeiende zucht* <_<

de hydra blijft een paar centimeter van de grond omdat hij trust heeft, de missie vertical bird gespeeld?

wat trust

NOOB IK BEN ER UIT EN DE MOTER IS UIT NORMAAL STA JE OP WIELEN EN ZIT DAN WEL OP DE GROND

ZEER DIEPE ZUCHT EN MOORD GEVOELENS

(wel overdreven . MAAR HOu je Betwetende Kop <_< <_< )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...