Pete-R Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Eej jongens ik ben dan geen moderator maar niet zo kinderachtig doen klaar nu back on topic nou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Haleloeja, waar maak je je druk om???? En dan ook nog is ruzie gaan maken, kom op :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 STIL NOU! Ik probeer jullie een beetje normaal te laten doen tegen elkaar! NOU NORMAAL DOEN KLAAR NOU!!!! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) :blink: Ik had het niet tegen jou <_< Edit: JA dat snap ik alleen niet zo er op doordrammen gewoon KLAAR hiermee nou! en back on topic! Dat is precies wat ik probeerde te zeggen... Ten eerste snap ik niet dat mensen zich druk maken om de 10 centimeter, en dan wordt er ook nog eens ruzie om gemaakt :blink: Bewerkt: 10 december 2004 door Joker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Haleloeja, waar maak je je druk om????En dan ook nog is ruzie gaan maken, kom op :blink: Ach, hij is wel een mega-lid. In mijn opinie mogen die best een opmerking maken als een topic op een ruzie uitloopt (waar zou iedereen dat niet mogen voorkomen?) Hij probeert de ruzie te stoppen (en dat is gelukt ook!), niet te beginnen. EDIT: ik was mijn post aan het maken toen Joker postte het niet tegen petersmurfje te hebben @joker: waarom maak jij die 'ruzie' weer actief? er was al een dag niet gepost. Bewerkt: 10 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 JA dat snap ik alleen niet zo er op doordrammen gewoon KLAAR hiermee nou! en back on topic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.