Big-Bear Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Hoi, Ik ben bezig met een klein modelprojectje, om een gehele high-poly scene te maken. Het moet Sci-Fi worden, in het thema van Warhammer 40K, misschien dat sommige het van jullie kennen. Hopelijk lukt het me om dergelike textures te maken, en om hem helemaal te kunnen texturen. Het zal gaan bestaan uit 3 delen, met onder andere een command post, een fuel dump en 1 of 2 wapens. Ik haal mijn reference pictures van www.forgeworld.com, als je daar een kijkje neemt bij Warhammer 40K terrain, dan kan je een beetje zien in welke richting ik wil gaan. Ik heb alvast een klein beginntje gemaakt, aan het soort van plateau voor de Fuel Dump: Ik hoop zo snel mogelijk met nieuwe screens te komen. Reageren
Rivel Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Dit si zo realistich en mooi afgewerkt, word het dan een 3D filmpje? Ik ben nu al een fan! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Nee gewoon een Final Render. Ik zou niet weten wat er zou moeten geanimeerd worden. Maar ik heb een kleine update, het moet in de woestijn komen, dus ben aan een beteje bergachtige omgeving begonnnen, ben er zelf nog niet echt bepaald tevreden mee, maar leek me wel vet om het even te laten zien: Violá Reageren
Big-Bear Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 *UPDATE* Hallo, Ik ben denet even verder gegaanmet modellen, ik heb momenteel de steunen voor de grote gastank af, ik wil binnenkort aan de gastank zelf beginnen, moet nog even uitvogelen hoe ik het één en ander moet modellen, voorderest loopt alles op zijn rolletje: Violá Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik begrijp nog niet precies wat je van plan bent om als resultaat te krijgen, maar dit ziet er in ieder geval al goed uit. Alleen zou ik het toch graag met materials of textures zien. Detail als roosters en dergelijke heb je mooi afgewerkt. Misschien zou je even een player model neer kunnen zetten zodat we de schaal kunnen vergelijken. //> Edit: De schaal hoeft niet altijd voor modding te zijn Big-Bear, dat platform van jou kan wel 100m breed zijn, maar ook 10 meter. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ja, ik zal ten eerste even een reference picture posten, daaraan kan je zien in welke richting ik gaat, alleen niet helemaal hetzelfde beetje eigen smaak erbij.(zie de bijlage)over dat met die player model, het is niet voor modden ofzo, maar gewoon lekker high-poly modellen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Ik ben ff verder gegaan, geproberd om zandzakken te modellen, tot nu toe is het wel gelukt, alleen ben ik niet van plan, om steeds dezelfe te gaan gebruiken, staat gewoon niet. Misschien binnenkort een tut. Screen: Reageren
Rivel Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Jou models pwnen, vin ddde grond zelf niet echt ûbermooi. Maar voor de rest is hij heerlijk, zeker highpoly modellen. Die pwnen! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Kan je wireframe posten? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Ja, binnenkort, krijg alleen geen wire en clay op 1 mat, heel vaag. Zonder ondergrond is weire in mijn ogen erg kut. Hier ff snel screenie van kleine update, alleen wel bagger kwaliteit, ik zal vanaaf ff opnieuw uploaden: Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Klein bumpje, maar ik wil toch even mijn mening kwijt. Het ziet er grandioos uit BB. Alles zit vol detail en over ieder onderdeel is goed gedacht. Je bent behoorlijk wat beter geworden in de tijd dat je afwezig was. Knap werk. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Maak gewoon viewport screen en post die, dan zie je ook wire. Unsmooth! Jij bent ZO goed in modellen dus dan moet je wire wel perfect zijn. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Hehe, gizmo dacht dat je 16 was, maar blijkbaar ben je toch iets van 11... Reageren
Andijvie Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Komop zeg doe nou niet zo kinderachtig jullie twee >>> Door Wazuup: Zou inderdaad fijn zijn.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.