Black Force Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 hoi, weet iemand of de ps3 op een standaard TV er ook nog mooi uit ziet, mij lijkt van wel maar heeft iemand een playstation 3 en speelt misschien op een standaard TV en kan mij vertellen of het er goed uit ziet.... en als 2e, weet iemand of je de ps3 op een VGA monitor aan kan sluiten? dus zonder DVI poort. ik heb gehoord van een VGA box, maar ik kan die nergens in de winkels vinden en ik hou er niet zo van om dingen op internet te kopen enzo.... nja bedankt voor de reacties alvast.... Reageren
Biocount Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 hey hey ik had me ps3 op me normaale tv aangesloten in de spellen had ik mooi beeld .. alleen de letters waren onduidelijk soms (ligt eraan welk ik speelde) en als ik me ps3 aan deed zag ik groening beeld en had geen kleur bij dvd en blueray films .. ik heb sinds gister een HD tv van samsung van 1100 eury en heb nu 6 a 8x mooier en scherper beeld.. maar met me oude tv zat ik bij de games nog van .. wow dat ziet er kei mooi uit dus als je een ps3 wilt kopen en je sluit hem aan op je normaale tv dan heb je zeker nog een heel leuk setje!! Reageren
Black Force Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 oke dat klinkt wel goed! ik wil namelijk nog lang wachten totdat ik een HDTV wil gaan aanschaffen, want ze zijn best duur, en als ik er een koop, dan wil natuurlijk wel een goede, en ook een 1080p TV, dus ik kan beter nog lang wachten totdat de prijs iets is gedaalt. maar bedankt voor je reactie!! Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 oke dat klinkt wel goed! ik wil namelijk nog lang wachten totdat ik een HDTV wil gaan aanschaffen, want ze zijn best duur, en als ik er een koop, dan wil natuurlijk wel een goede, en ook een 1080p TV, dus ik kan beter nog lang wachten totdat de prijs iets is gedaalt.maar bedankt voor je reactie!! Bij een 1080p TV zie je alleen verschil in kwaliteit vanaf 80 cm ofzo. Ik weet niet of je de TV op je kamer gaat zetten en of die dus groot moet zijn maar de HD-TV die ik wil kopen is 66cm (groot genoeg voor slaapkamer) en daarop zou je dus geen verschil moeten zien met 1080p. En bij mediamarkt heb je al voor €430 die samsung 66 cm HD-TV terwijl 1080p zon €2000 kost (1 meter beeld). Als je een niet al te grote TV wilt kopen raad ik je dus een 720p aan omdat die veel goedkoper is en volgens mij heb je niet eens 1080p TV's in kleinere maat. @Biocount: Het klopt dat je er geen DVD's en Blu-ray's op af kunt spelen, hiervoor heb je HDCP ondersteuning nodig en dat zit alleen op bijna alle LCD-TV's. Reageren
Black Force Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 oke heel erg bedankt voor de info GTA killer, ik zal nog wel zien wat doe!! Reageren
Biocount Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 ik zit trouwens met deze tv op me kamer: Klik Hier! Beelddiagonaal 94 cm (37 inches) Helderheid 500 cd/m² Contrast ratio 7000 : 1 Resolutie 1366 x 768 pixels ik zit er 2 meter vanaf maar ik ga over een half jaar op me eigen ongeveer dus dan komt ie gewoon lekker in me woonkamertje en op die url die ik gaf staat ACI uitgevinkt maar dat zit er ook gewoon op (maarja is niet zo belangrijk ) over een half jaar komt de laser tv uit.. mischien gaan dan de prijsen omlaag van de lcd en plasma schermen we zullen zien Reageren
Gta-killer Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 ik zit trouwens met deze tv op me kamer: Klik Hier!Beelddiagonaal 94 cm (37 inches) Helderheid 500 cd/m² Contrast ratio 7000 : 1 Resolutie 1366 x 768 pixels ik zit er 2 meter vanaf maar ik ga over een half jaar op me eigen ongeveer dus dan komt ie gewoon lekker in me woonkamertje en op die url die ik gaf staat ACI uitgevinkt maar dat zit er ook gewoon op (maarja is niet zo belangrijk ) over een half jaar komt de laser tv uit.. mischien gaan dan de prijsen omlaag van de lcd en plasma schermen we zullen zien 2 meter van een beeld van bijna 1 meter af zitten Ik heb alleen geen 900 om aan zon TV te besteden. Ik zit er ook zon 2 meter vanaf, maar 66 cm vind ik genoeg (en de helft goedkoper). Laser TV heb ik ook al van gehoord, maar ik ben niet van plan om tot einde van jaar te wachten met TV te kopen, ik wilde ps3 en TV al begin zomervakantie kopen. Reageren
Black Force Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) ik hoef eigelijk niet per se gelijk een HD TV bij mijn ps3, het gaat me meer om of het spel leuk is dan of ik per se een HD TV moet hebben omdat het grafisch er beter uit ziet, maar ik vind het er op een gewone TV ook al heel goed uit zien, en dat is voor mij mooi genoeg, dus geen reden om nog een 600 euro uit te geven aan een HDTV, of misschien is het nog wel meer als 600 euro....(of iets minder ) EDIT: en oh ja, weet iemand ook hoe je de playstation 3 op een VGA monitor aan kan sluiten, ik heb gehoord van een VGA box, maar dat je deze alleen op het internet kan kopen en daar ben ik niet zo'n voorstander van als ik heel eerlijk ben.... Bewerkt: 24 mei 2007 door Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.