BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 (bewerkt) Ik lees de laatste dagen vaker over problemen met cutscenes. Omdat het een vervelend probleem is en een oplossing niet altjd voor de hand ligt is dit topic. Post hier wat je probleem is EN wat de oplossing is. Hou het topic overzichterlijk en ontopic! Mocht je de oplossing ergens gelezen hebben en niet zelf heb kunnen kijken of hij echt werkt, vermeld dit dan! Voorbeelden van problemen: Burning Desire: Denise stapt uit en gaat vechten met anderen en gaat niet naar huis Tanker Commander: Catalina schiet contact RS Haul neer. Cutscene blijft aktief. Madd Dogg: Madd Dogg springt in cutscene voordat je de auto gehaald hebt. Krakende GSM gesprekken, telefoon wordt soms niet opgenomen Genoeg getraind in de gym voor vandaag terwijl je er al een tijd niet bent geweest. Oplossingen kunnen zijn (zelf niet getest: nog geen probleem tegen gekomen) Andere kleding aandoen Save op een leeg savegame-slot en daarna saven op slot 1 SA savegames op een verder lege memory-card saven Lees ook even dit topic Bewerkt: 8 december 2004 door BrokenTable Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Missie tanker commander catalina schiet iedereen neer en alles loopt vast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 weet er dan echt niemand wat het probleem ismet madd dogg als hij al van het dak afspringt voordat je bij de auto bent Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 weet er dan echt niemand wat het probleem ismet madd dogg als hij al van het dak afspringt voordat je bij de auto bent dichter naar hem toe gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 @barttraas: je hebt al 3 topics over deze vraag geopend. @iedereen: Mijn idee voor dit topic was om er, overzichterlijk, oplossingen in te zetten zodat die makkelijk te vinden zijn. Als je een probleem met een cutscene hebt, stuur mij een PM en dat zet ik de vragen in de eerste post, zodat hier verder alleen antwoorden komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ik heb nog een cutscene oplossing: druk voor die begint op x en blijf dat doen dan slaat hij miscien een cutscene over Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 ik heb die van burning disire help!?!?!?!? snap er niks van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 (bewerkt) ik heb die van burning disire help!?!?!?!?snap er niks van Wat is dan je probleem bij die missie? EDIT Ik had niet in de eerste topic van BrokenTable gekeken :rolleyes: Maar ik weet het antwoord spijtig genoeg niet Bewerkt: 29 december 2004 door Lennert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 ik heb die van burning disire help!?!?!?!?snap er niks van Wat is dan je probleem bij die missie? dat denise gaat vechten en ik niks meer kan doen dan alleen kijken hoe denise auto's gaat jatten en van alles gaat doen :angry: ik kan echt niks meer doen dan wat vrij spelen in los santos heb alle andere missies ook al gedaan?!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2005 voor die fout in tanker commander weet ik een oplossing (bij mij werkte het althans toch):tis eigelijk heel simpel: ge moet gewoon dat clipke doorspoelen.. de eerste keer schoot die die man ook neer, ma de 2de keer dak em deed had ik gauw op X gedrukt en... mission passed. ge ziet het clipke dan wel ni ma zo kunnen de mensen die verder willen wel verder geraken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts