Jump to content

OXM Bestanden afspelen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey iedereen,

Ik weet niet ofdat dit het juiste forum is voor dit soort vragen, maar ik heb een aantal goede muziek bestanden op mijn pc staan. Alleen zijn deze helaas in OXM formaat. Nu heb ik op Google heel erg veel gezocht, maar ik kan niets vinden dat ze juist afspeelt. Want Windows Media Player ondersteunt die codec niet, toen vond ik een speciale Media Player die bijna alle formaten afspeelt. Dus start ik daarmee zo'n OXM bestand op maar er klinkt alleen geruis. Omdat ik weet dat het bestanden zijn die uit een game komen en het daarin wel doen, kunnen ze niet beschadigd zijn. :puh:

Het programma dat ik gebruikte en niet werkte was iets van Mp3Coolplay-X

Vraag: Hoe kan ik OXM bestanden afspelen op mijn PC, al kan ik ze maar converten naar een ander formaat?

Mijn excuses als dit hier niet mocht... ;)

// X-Qyeh

Bewerkt: door X-Qyeh
Geplaatst:

Ik heb heel het internet afgezocht, zelfs op filext.com stond het niet maar de enige player die ik vind is, mp3coolplay. Kan je eens zo'n voorbeeld bestand uploaden aub?

Geplaatst:

Tsja, ook ik heb helemaal niets kunnen vinden wat eindigt op .oxm. Ja, Official X-Box Magazine, maar dat zal je wel niet bedoelen. Waar heb je de bestanden vandaan, wat zijn het precies etc etc?

Geplaatst:

Het muziek bestanden en ik kan er zelf ook niks over vinden. De bestanden zijn van een game die erg mooie muziek heeft. Ik weet niet ofdat het legaal of illegaal is om ze hier te uploaden. ;)

Ik weet ook niet ofdat het nieuw is, want dan zal er ooit wel codec voor WMP uitkomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...