Grove St. Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Hoi, Ik kijk regelmatig op WikiGTA en zag dit staan: Door content te plaatsen op WikiGTA ga je akkoord met onze disclaimer. De gebruiksrechten van informatie die geplaatst wordt op WikiGTA wordt overgedragen aan GTAgames.nl/WikiGTA. Dit betekent dat deze informatie niet meer geplaatst mag worden op bijvoorbeeld andere websites, zonder toestemming van GTAgames. Wanneer je de gebruiksrechten van bepaalde informatie niet wil of mag overdragen, plaats deze info dan niet op WikiGTA. Nu betwijfel ik of het rechtsgeldig is om iemand zo te 'dwingen' informatie af te staan zonder handtekening en contract. Want wanneer ik eigenaar ben van nu.nl kan ik niet zeggen: Stuur maar een mailtje met: Ja, ik ga akkoord en alles in van ons wat je publiceerd. Zelf zou ik er geen probleem mee hebben, maar meer om even 100% te weten of je dat kan/mag eisen. :$ Bewerkt: 23 mei 2007 door Grove St. Reageren
PatrickW Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Hoi,Ik kijk regelmatig op WikiGTA en zag dit staan: Door content te plaatsen op WikiGTA ga je akkoord met onze disclaimer. De gebruiksrechten van informatie die geplaatst wordt op WikiGTA wordt overgedragen aan GTAgames.nl/WikiGTA. Dit betekent dat deze informatie niet meer geplaatst mag worden op bijvoorbeeld andere websites, zonder toestemming van GTAgames. Wanneer je de gebruiksrechten van bepaalde informatie niet wil of mag overdragen, plaats deze info dan niet op WikiGTA. Nu betwijfel ik of het rechtsgeldig is om iemand zo te 'dwingen' informatie af te staan zonder handtekening en contract. Want wanneer ik eigenaar ben van nu.nl kan ik niet zeggen: Stuur maar een mailtje met: Ja, ik ga akkoord en alles in van ons wat je publiceerd. Zelf zou ik er geen probleem mee hebben, maar meer om even 100% te weten of je dat kan/mag eisen. :$ Gebruiksrechten van informatie kunnen zonder problemen overgedragen worden. We "dwingen" niemand, iedereen die meewerkt aan de wikiGTA doet dit uit vrije wil. En dit zijn gewoon de voorwaarden waar je mee akkoord gaat, wanneer je als editor informatie op de WikiGTA plaatst. Voor ieder ander heeft dat stukje tekst geen enkele betekenis. Dus zolang je geen uitnodiging krijgt om mee te werken aan WikiGTA, zou ik me hier maar niet al te druk om maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.