Jump to content

Eten in GTAIV


mad_ce

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een simpele vraag. Ik heb al een paar reviews vd OPM gelezen en er staat dat je niet zal kunnen eten in GTA IV.

Ik heb welliswaar opgemerkt dat er publicitair panneau is van "Tuckin' Bells" :eten: of hoe het ook geschreven is :puh:

Dit in het midden van de trailer. Op de hoek van de verste straat rechts

Zou R* tegen ons liegen of is het gewoonweg ruimte vulling?

Aan jullie!

Grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een simpele vraag. Ik heb al een paar reviews vd OPM gelezen en er staat dat je niet zal kunnen eten in GTA IV.

Ik heb welliswaar opgemerkt dat er publicitair panneau is van "Tuckin' Bells" :eten: of hoe het ook geschreven is :puh:

Dit in het midden van de trailer. Op de hoek van de verste straat rechts

Zou R* tegen ons liegen of is het gewoonweg ruimte vulling?

Aan jullie!

Grtz

Het is: Cluckin Bell. En zegt R* dat dan? Ik heb het nog nooit gehoord?

En natuurlijk kan het ook gewoon reclame zijn van die winkel terwijl je er niet kan eten, wat ik betwijfel, want dit kon al in GTA Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een simpele vraag. Ik heb al een paar reviews vd OPM gelezen en er staat dat je niet zal kunnen eten in GTA IV.

Ik heb welliswaar opgemerkt dat er publicitair panneau is van "Tuckin' Bells" :eten: of hoe het ook geschreven is :puh:

Dit in het midden van de trailer. Op de hoek van de verste straat rechts

Zou R* tegen ons liegen of is het gewoonweg ruimte vulling?

Aan jullie!

Grtz

Het is: Cluckin Bell. En zegt R* dat dan? Ik heb het nog nooit gehoord?

En natuurlijk kan het ook gewoon reclame zijn van die winkel terwijl je er niet kan eten, wat ik betwijfel, want dit kon al in GTA Vice City.

Ah ok Cluking Bell je hebt gelijk. Ja ik heb gelezen dat je alleen je kleren kon veranderen. Leek mij ook raar.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop ook dat het er in blijft. dan kunnen we nog een goed :eten::eten:

als het er niet in zou komen dan zal ik het wel kunnen waarderen.

zolang de kleding(winkels) er maar in blijft/blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

De winkel Cluking Bell komt er zoiezo in, ookal kan je er niet naar binnen.

Ik denk ook dat je wel kan eten net zoals in Vice City dat het niet verplicht is, maar wel je healt op haalt.

En volgens mij stond in de reviews dat het niet meer nodig is, niet dat het niet meer kon.

Ook het kleding verwisselen zou minder uitgebrijd worden, dit denk ik zelf niet maar het topic ging over het eten.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk kan je wel eten anders wordt het erg onrealistish. of zoiets :bonk:

Maar iedergeval, Als je niet kan eten is het gelijk een minpuntje van het spel want het wordt gelijk minder leuk.

Maar we horen het verder wel over een paar maandan dan weten we wel meer over gta IV.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk kan je wel eten anders wordt het erg onrealistish. of zoiets :bonk:

Maar iedergeval, Als je niet kan eten is het gelijk een minpuntje van het spel want het wordt gelijk minder leuk.

Maar we horen het verder wel over een paar maandan dan weten we wel meer over gta IV.

-ScOrp1 :sigaar:

En een extra minpuntje als je maar weining van kleding kan veranderen.

Want elke keer met deze kleding rond lopen lijkt me niet aantrekkelijk.

Eerst had ik zelf gehoord dat er uberhaupt geen kledingzaken erin komen te zitten.

Hooplijk zit ik fout(zal ook wel) anders wordt wel erg saai op het gebied van kleding.

Link to comment
Delen op andere websites

En een extra minpuntje als je maar weining van kleding kan veranderen.

Want elke keer met deze kleding rond lopen lijkt me niet aantrekkelijk.

Eerst had ik zelf gehoord dat er uberhaupt geen kledingzaken erin komen te zitten.

Hooplijk zit ik fout(zal ook wel) anders wordt wel erg saai op het gebied van kleding.

Je kan wel kleding verwisselen in GTA:IV dat is bevestigd. Alleen niet zo uitgebreid als in SA.

Dat vind ik dus wel wat belangrijker dan het 'eten'. Lekker boeiend als je niet kan eten in het spel, zeg ik dan.

Ze moeten de aandacht focussen op dingen die het spel meerwaarde en een ultieme gaming-ervaring geven.

En een pizza kopen in een virtueel restaurant is nou niet bepaald spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA SA at ik nooit alleen als t' nodig was. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje doelloos. Leuk als het erin zit maar zit het er niet zal ik er niet van wakker liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik at eik nooit in gta sa omdat het zo lang duurde om binnen te komen en een gerechtje uit te kiezen. aangezien dat allemaal wel sneller zal kunnen gebeuren in gta iv is het wel leuk. maar ook niet meer dan dat.

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Ik at ook echt nooit in SA. Ik was zelfs zo lui om maar te gaan cheaten met de AEDUWNV code. Eten is echt gewoon heel erg doelloos.

Ander kleding aantrekken liet ik die gast overigens ook vrijwel nooit doen. Als je gewoon één keer een vet personage maakt is het wel genoeg vind ik. Al die kleren waren echt heel nutteloss.

Beiden mogen van mij dan ook zeker verdwijnen. Het enige dat er leuk aan was, was dat je kledingwinkels en restaurantjes daarna in de fik kon zetten, met alle gevolgen van dien. GTA moet zich gewoon niet verlagen tot het niveau van de Sims! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik at ook alleen maar als het nodig was (wat een keer heel kut[/font] was omdat ik toen met de ongelooflijk saaie Paramedic missies bezig was en bij level 9 te horen kreeg dat die gast honger had, waardoor ik beetje bij beetje leven verloor en nog maar nét op tijd wist te eten driect na level 12)

Maar goed van mij mag het er uit want het draagt ook niet bij aan realisme, dat je maar 1 keer per maand hoeft te eten :duh: Dan zou het elke dag moeten en daar zit natuurlijk helemaal niemand op te wachten dus mijn advies is: Pleur op met dat eten :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...