Jump to content

Hulp bij Template van site

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij helpen, want BigT heeft een template gemaakt maar hij is verbannen, omdat het een kloon is.

Maar nu kan ik de template niet gebruiken, want ik wil die wel graag gebruiken kan iemand mij helpen.

SITE

Geplaatst:

Je template bestaat vooral uit plaatjes. Klik op een willekeurig deel van de template, houd de muisknop ingedrukt en sleep naar de adresbalk. Als het goed is komt de url naar de afbeelding en de afbeelding in beeld. Deze afbeelding kun je opslaan met dezelfde naam. Doe dat bijvoorbeeld in de map (gewoon op je eigen pc) C:/jouwebsite/images/hier_een_plaatje.gif. Probeer zoveel mogelijk afbeeldingen op te slaan. Ga dan naar Beeld > Paginabron (dit is zo in FireFox, maar in Internet Explorer is het wel ongeveer hetzelfde). Sla wat je ziet op als C:/jouwwebsite/index.html. (Kun je dit niet meteen opslaan, kopiëer dan alles, plak het in Kladblok en sla het op). Als je nu in je browser gaat naar C:/jouwwebsite/index.html. Met een beetje geluk zie je nu (een gedeelte van) je template.

Succes :bier:

Geplaatst:

Wie kan dat voor mij slicen enzo.. en dat ik het upload op een site en dan wel tekst in schrijven!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan er idg een website van maken dat je er tekst in kan schrijven. Alleen weet niet wat slicen is :( Misschien dat ik het wel kan, als iemand het me kan uitleggen. Ik zal je website even 'schrijf'-klaar maken.

EDIT: Ik heb de template schrijf klaar gemaakt. Beetje gare naam voor het .rar bestanden maargoed :clown:

Bewerkt: door xgaming

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...