Moonbeam Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Ik heb een beetje lopen klieren met mijn gloednieuwe CS2 en dit kwam er uit rollen: P.S: Voor er iemand komt vertellen dat ik er 'bijna niets aan gedaan heb': Hier zitten anderhalf uur werk, 4 Colour Balance- en 8 'gewone' layers in. Bewerkt: 23 mei 2007 door Moonbeam Reageren
Eros Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik vind dat hij vrij simpel oogt. En ik zou niet zeggen dat er anderhalf uur werk in zit, want dit is niet meer dan een gewone photomanipulation. Dezelfde uitkomst kan je ook bekomen op 5 minuten, zonder al te veel moeite. Het kan misschien wel zijn dat je een heel uitgebreide tutorial hebt gevolgt, of heel lang hebt zitten proberen in photoshop, maar zoals ik het nu zie, is hij een beetje simpel. Daarom is hij natuurlijk nog niet lelijk, want de uitkomst ziet er goed uit, de tekst is mooi, enz. Maar anderhalf uur voor zoiets, lijkt mij wat overdreven. Maar zoals ik al zei ziet de signature zelf er wel mooi uit, en ik geef hem zeker een 8/10. Zou ik het origineel eens mogen bekijken? Dan kan ik misschien beter oordelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.