Jump to content

Wie heeft GTA III

heb jij gta3?  

112 leden hebben gestemd

1. 1. heb jij gta3?

• ja allang!
      102
    • nee maar ik ga hem mischien kopen
      3
    • nee maar ik ga hem koopen
      2
    • nee en ik wil het niet.
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb 'm ook al heel lang, niet vanaf 't begin. Maar ongeveer half jaar daarna heb ik 'm gekocht op de PS2. Nu heb ik 'm ook al 1 jaar op de PC. Wel veel relaxer op PC.

• Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 8-Ball

5

• flo

4

• Le Freak

2

• Erulezz

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb GTA 3 allang en ik ben er niet van weg te slaan.

Ik heb Gta 3 idd ook allang maar ben er ook niet echt weg van. Die claude die zegt nooit een woord volgens mij is hij zijn tong kwijt.. :bonk:_O_

Bewerkt: door Michiel23
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb GTA 3 al 5 jaar. ^_^ Toen ik 8 was had ik hem gekocht wat een goeie ouwe tijd :bier: . Maar ik had toen een slome pc. :sst:

Geplaatst:

Ik heb GTA3 pas vier maanden :schater: Ik wilde hem al een tijdje, maar ik kon hem nergens vinden. Overigens heb ik er nog geen missie's mee gespeeld, want ik had hem voor me eigen (oude, langzame, etc.) pc gekocht, maar daar kan 'ie niet op :( En op de betere pc kan 'ie niet, te weinig ruimte... Maar ik heb hem iig wel :Y

Geplaatst:

Toen ik 9 was had ik hem illegaal op de PC :$ Maar nu heb ik 'm legaal op de PS2 en is de illegale versie weg. :engel:

Geplaatst:

Ik heb hem al 5 jaar lang. Ik kreeg hem toen voor sinterklaas samen met een PS2. Aan die Game heb ik (vooral in het begin) de meeste lol gehad.

Geplaatst:

Ik heb hem nog niet zolang voor PC. Ik vind het een van de coolste GTA's ooit gemaakt! Maar wel dom dat die claude nooit praat :clown: !

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hem al een jaar of vier(denk ik).Ik zag eens een preview van gta 3 op tv en ik dacht bij mijzelf:'dat moet ik hebben'

Geplaatst:

Ik had gta III al vanaf 2003 maar toen ging die kapot .. en nu heb ik hem gister op nieuw gekogt

Geplaatst:

Ja, ik heb hem!

Ik heb hem alleen voor de PC maar wil hem ook nog een keer kopen voor op de Playstation 2.

Op de ps2 gebruik ik de gtagames origineel(duh) Op de PC gebruik ik ze om te modden.

Boris H.

Geplaatst:

Ik heb hem 2 jaar geleden op de kop geprikt bij intertoys

Een tijd geleden ben ik weer begonnen met de missie's van GTA III

En het blijft gewoon een goed spel en lekker groot voor de eerste Third-view

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...