Scarcetti Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 weet iemand de site van yourpsp.com waar ze vertellen hoe je liedjes op je psp zet Reageren
The GamerII Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Dat weet ik niet, maar ik kan je wel vertellen hoe het moet: Sleep liedjes naar het mapje I:music Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik snap niet echt wat je precies bedoelt. Bedoel je. www.yourpsp.com Reageren
Scarcetti Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Dat weet ik niet, maar ik kan je wel vertellen hoe het moet:Sleep liedjes naar het mapje I:music dat mapje staat er niet -- ps het is via een usb kabel Reageren
Jorair Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) @Sarcetti, inderdaad, lees even mijn uitleg hieronder, en je weet precies wat je moet doen. Ik zal het wat vollediger geven. Je kopieert de muziekbestandjes die je op je psp wil zetten, daarna ga je naar deze computer -> verwisselbare schijf (zie dat op je psp op 'USB-verbinding' klikt, anders zal je pc de psp niet vinden). Nu moet je een mapje genaamd MUSIC maken Let op: het moet met hoofdletters geschreven zijn. Kopieer nu je muziekbestandjes in het mapje MUSIC. Nog problemen, vraag maar raak . Bewerkt: 23 mei 2007 door Jorair Reageren
Scarcetti Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) @Sarcetti, inderdaad, lees even mijn uitleg hieronder, en je weet precies wat je moet doen.Ik zal het wat vollediger geven. Je kopieert de muziekbestandjes die je op je psp wil zetten, daarna ga je naar deze computer -> verwisselbare schijf (zie dat op je psp op 'USB-verbinding' klikt, anders zal je pc de psp niet vinden). Nu moet je een mapje genaamd MUSIC maken Let op: het moet met hoofdletters geschreven zijn. Kopieer nu je muziekbestandjes in het mapje MUSIC. Nog problemen, vraag maar raak . waar moet je die map plaatsen :in psp - in savedata in... Bewerkt: 23 mei 2007 door Scarcetti Reageren
Jorair Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Gewoon tussen alle andere mapjes, dus niet in de map savegames ofzo. Klik gewoon op verwisselbare schijf, en maak dan het mapje MUSIC. Reageren
Scarcetti Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Gewoon tussen alle andere mapjes, dus niet in de map savegames ofzo.Klik gewoon op verwisselbare schijf, en maak dan het mapje MUSIC. en als ik de liedjes in die map zet moet ik nog wachten voor dat da ik de kabel eruittrek? Reageren
The GamerII Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Totdat ze klaar zijn met kopieren, daarna kan je hem er gewoon uithalen Reageren
Scarcetti Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 en welke naam voor de map moet je geven voor videos en fotos? Reageren
Tunix Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 en welke naam voor de map moet je geven voor videos en fotos? VIDEO en PHOTO. Alleen voor video's moet je ze eerst naar .MP4 converteren, anders doen ze het niet. Als je PSP Video 9 download (gratis) dan kan je ze heel makkelijk naar .MP4 veranderen. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.