arnoldje Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 wie kan mij helpen ik heb de orginele gta versie mischien net een maand en nu wil ik hem instaleren en geeft hij aan feature error cab3 ofsow wat doe ik hieraan groetjes arnold Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Ik heb het probleem zelf ook, jammer genoeg. Waarschijnlijk is jouw DVD kapot want dan krijg je deze fout. Ik heb er zelf krassen op zitten waardoor hij het niet meer doet. Er is een manier om je disk weer goed te krijgen. Er is, dit heb ik ook maar gehoord, een winkel waar ze je disk 'poetsen' waardoor hij het misschien weer doet. Ik zie er weinig hoop in, het beste is, als je garantie niet verlopen is, terug naar de winkel gaan en vragen om een betere disk. Bewerkt: 23 mei 2007 door VWO-er Reageren
arnoldje Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Ik heb het probleem zelf ook, jammer genoeg. Waarschijnlijk is jouw DVD kapot want dan krijg je deze fout. Ik heb er zelf krassen op zitten waardoor hij het niet meer doet. Er is een manier om je disk weer goed te krijgen. Er is, dit heb ik ook maar gehoord, een winkel waar ze je disk 'poetsen' waardoor hij het misschien weer doet. Ik zie er weinig hoop in, het beste is, als je garantie niet verlopen is, terug nar de winkel gaan en vragen om ee betere disk. ik denk dat de garantie weg is want heb em al een maand maar bedankt voor de tip maar bij mij ook ik ga er heel voorzichtig mee om maar er zitten wel krassen op kan de ddvd speler van mijn pc dat ook doen???? Bewerkt: 23 mei 2007 door arnoldje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 maar bij mij ook ik ga er heel voorzichtig mee om maar er zitten wel krassen op kan de ddvd speler van mijn pc dat ook doen???? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Ik kan me niet voorstellen dat een DVD speler krassen veroorzaakt, zoiets hoort niet. Een DVD speler is om je eigen DVD's op te laten spelen, niet om ze na een paar keer weg te gooien omdat je DVD speler er krassen opmaakt. Dus deze theorie kun je denk ik wel uitsluiten. Even onzorgvuldig omgaan met je DVD/CD veroorzaakt al krassen, daarom wordt er ook altijd aangeraden goed om te gaan met je CD/DVD. Een kras is zo gemaakt namelijk. Zoals VWO'er net ook al zei, je DVD is waarschijnlijk kapot. Deze kan je wel repareren maar ik weet niet hoeveel het kost. Een nieuwe kost nu nog zo'n €30,-. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) wie kan mij helpen ik heb de orginele gta versie mischien net een maand en nu wil ik hem instaleren en geeft hij aan feature error cab3 ofsow wat doe ik hieraangroetjes arnold Ik heb precies hetzelfde gehad maar bij mij hielp even de DVD onder de kraan houden en VOORZICHTIG drogen al. . Het zou ook kunnen dat dat bij jou niet lukt en dan heb je een probleem en zou je het advies wat hierboven is gezegd kunnen opvolgen. Bewerkt: 23 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
arnoldje Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 wie kan mij helpen ik heb de orginele gta versie mischien net een maand en nu wil ik hem instaleren en geeft hij aan feature error cab3 ofsow wat doe ik hieraangroetjes arnold Ik heb precies hetzelfde gehad maar bij mij hielp even de DVD onder de kraan houden en VOORZICHTIG drogen al. . Het zou ook kunnen dat dat bij jou niet lukt en dan heb je een probleem en zou je het advies wat hierboven is gezegd kunnen opvolgen. maakt niet uit of warm of koud water is ??? en maakt niet it waar ik em mee afdroog??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 wie kan mij helpen ik heb de orginele gta versie mischien net een maand en nu wil ik hem instaleren en geeft hij aan feature error cab3 ofsow wat doe ik hieraangroetjes arnold Ik heb precies hetzelfde gehad maar bij mij hielp even de DVD onder de kraan houden en VOORZICHTIG drogen al. . Het zou ook kunnen dat dat bij jou niet lukt en dan heb je een probleem en zou je het advies wat hierboven is gezegd kunnen opvolgen. maakt niet uit of warm of koud water is ??? en maakt niet it waar ik em mee afdroog??? Gebruik maar gewoon koud water. Warm water kan vast wel, maar dat lijkt me nogal riskant. De temperatuur zou bijvoorbeeld zomaar kunnen oplopen, zonder dat je het doorhebt. Let er ook op dat je niet te teveel water gebruikt. Een paar druppen is meer dan voldoende, bij overmatig gebruik heb je kans dat je je CD/DVD beschadigd. Afdrogen moet je met iets zachts doen, een zacht hand- of een stofdoekje bijvoorbeeld. Reageren
arnoldje Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 wie kan mij helpen ik heb de orginele gta versie mischien net een maand en nu wil ik hem instaleren en geeft hij aan feature error cab3 ofsow wat doe ik hieraangroetjes arnold Ik heb precies hetzelfde gehad maar bij mij hielp even de DVD onder de kraan houden en VOORZICHTIG drogen al. . Het zou ook kunnen dat dat bij jou niet lukt en dan heb je een probleem en zou je het advies wat hierboven is gezegd kunnen opvolgen. maakt niet uit of warm of koud water is ??? en maakt niet it waar ik em mee afdroog??? Gebruik maar gewoon koud water. Warm water kan vast wel, maar dat lijkt me nogal riskant. De temperatuur zou bijvoorbeeld zomaar kunnen oplopen, zonder dat je het doorhebt. Let er ook op dat je niet te teveel water gebruikt. Een paar druppen is meer dan voldoende, bij overmatig gebruik heb je kans dat je je CD/DVD beschadigd. Afdrogen moet je met iets zachts doen, een zacht hand- of een stofdoekje bijvoorbeeld. okj ik zal et es proberen thnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.