Mendez Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Hoi ik heb een hele nieuwe wereld gemaakt van gta vc maar nou wil ik het icoontje van het GTA-VC.EXE bestand vervangen door een anders plaatje weet iemand hoe dat moet? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Hoi ik heb een hele nieuwe wereld gemaakt van gta vc maar nou wil ik het icoontje van het GTA-VC.EXE bestand vervangen door een anders plaatje weet iemand hoe dat moet? Ik neem aan dat je er is één wil maken. Dit kun je eigenlijk gewoon doen met progamma's, zoals Paint of Photoshop. Wil je overigens gewoon één laden, zorg dan dat deze een '.ico' extensie hebben. Met dit progamma kun je een gemaakt icoon als '.ico' opslaan. Als je pictogram klaar hebt, doe je het volgende: Klik met je rechtermuisknop op het pictogram en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar het tabblad snelkoppeling en klik op 'Ander pictogram'. Via hier kun je van pictogram veranderen. Als jezelf één gemaakt heb en die ergens hebt opgeslagen, moet je hem via 'browse' zoeken. Let er wel op dat je pictogram maximaal 16x16 px is. Reageren
K.O. Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Pictogrammen mogen toch ook 32*32 pixels zijn? Dat ligt aan je resolutie dacht ik. (ik zou het maar zo fout kunnen hebben hoor, so correct me if i'm wrong ) In een C++ WinApi programmeer-boek is mij geleerd dat ze ook 32*32 kunnen zijn. Dit icoon wordt inderdaad geïmporteerd in de broncode zelf. Veel programma's hebben trouwens het .ico bestand er gewoon los bij zitten, wat je dus gewoon zou kunnen wijzigen in een paint-programma, maar dit is bij VC en SA volgens mij niet het geval. Bewerkt: 24 mei 2007 door K.O. Reageren
Blastov Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Hoi ik heb een hele nieuwe wereld gemaakt van gta vc maar nou wil ik het icoontje van het GTA-VC.EXE bestand vervangen door een anders plaatje weet iemand hoe dat moet? Dit is helaas niet echt makkelijk te doen. Om te beginen zul je er niet veel aan hebben. Want...je mag de EXE niet vrijgeven op internet, dus ook niet in je mod. Aanpassen zal ook niet lukken tenzij je kan programmeren\hexen. Hoi ik heb een hele nieuwe wereld gemaakt van gta vc maar nou wil ik het icoontje van het GTA-VC.EXE bestand vervangen door een anders plaatje weet iemand hoe dat moet? Ik neem aan dat je er is één wil maken. Dit kun je eigenlijk gewoon doen met progamma's, zoals Paint of Photoshop. Wil je overigens gewoon één laden, zorg dan dat deze een '.ico' extensie hebben. Met dit progamma kun je een gemaakt icoon als '.ico' opslaan. Als je pictogram klaar hebt, doe je het volgende: Klik met je rechtermuisknop op het pictogram en kies voor 'eigenschappen'. Ga dan naar het tabblad snelkoppeling en klik op 'Ander pictogram'. Via hier kun je van pictogram veranderen. Als jezelf één gemaakt heb en die ergens hebt opgeslagen, moet je hem via 'browse' zoeken. Let er wel op dat je pictogram maximaal 16x16 px is. Je kunt geen icoon veranderen van een .EXE bestand, tenzij je kan pogrameren\hexen, ofwel de .EXE editen. Echter kun je wel het icoon veranderen van een snelkoppeling, maja wat heb je daar nu aan... Reageren
Mendez Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Oke bedankt ik heb de snelkoppeling bewerkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.