Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey gta fans ik heb hier op het forum een aantal plaatjes gezien en dacht dat dat online moest zijn dus mijn vragen

1. is er gta online

2.op welke site

3.is het nederlands

bedankt alvast :tu:

Geplaatst:

Je hebt 2 'programma’s' om GTA online te kunnen spelen. Dit zijn MTA en SA-MP. MTA staat voor 'Multi Theft Auto', en hier draait het vooral om het racen, tegen elkaar dus. Hier kan je bijvoorbeeld niet uitstappen of iedereen neerschieten. Bij 'San Andreas Multiplayer', zoals SA-MP in zijn geheel heet, kan je dit daarintegen wel. Daar wordt de nadruk juist gelegd op het vrij rondlopen. Hier kun je dus niet weer racen, zoals dat wel kan in MTA. Je moet dus voor jezelf beslissen wat je het leukste vindt. Overigens zijn beide Engels, een Nederlandse versie is er op dit moment nog niet.

Voor beide geldt eigenlijk hetzelfde, via een automatische installeer kun je de progamma's installeren en het menu zelf spreekt voor zich. Mocht je er toch niet uitkomen, meld het dan weer even.

• Hier kan je SA-MP downloaden.
  • Hier kan je MTA downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, GTA bestaat online in 2 varianten. GTA SA: Multi Player en MTA SA. Je kunt GTA SA: Multi Player downloaden op www.sa-mp.com. Zie Matthijs' post voor de andere link. Ze zijn allebei Engels en ze hebben GTA SA V1 nodig. Heb je die niet? Download hier de patch om V2 te downgraden naar V1.1. Hiermee is te modden en zijn er en aantal Bug gefixed. Nu zul je op de site die ik je gaf GTA SA: Multi Player downloaden, neem de client version. Het verschil tussen de 2 downloads is dat je met Multi Player rond kunt lopen en met MTA, tot nu toe, alleen kan racen. Ik zeg 'tot nu toe' omdat ze MTA ook gaan releasen met een game waarin je gewoon rond kan lopen. Ik ben niet op de hoogte van de status daarvan.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
kan ook iemand uitleggen hoe ik het moet ik kan geen engels :clown:

Dan heb je geluk. Ik heb een paar dagen geleden een complete tutorial gemaakt voor de installatie van de patch, de V1 bestanden en SA-MP. Deze uitgebreide handleiding vind je in dit bericht.

Geplaatst:
kan ook iemand uitleggen hoe ik het moet ik kan geen engels :clown:

Dan heb je geluk. Ik heb een paar dagen geleden een complete tutorial gemaakt voor de installatie van de patch, de V1 bestanden en SA-MP. Deze uitgebreide handleiding vind je in dit bericht.

edit'ik word er niet wijzer van zou je het hier kunnen uitleggen

Geplaatst:

Ff vraagje, is er ook en gta dat je online kan spelen zonder dat je een disc er voor nodig hebt?

Dus gewoon een online game zeg maar.

Want een vriend van mij zij dat maar ik geloof er vrij weinig van :bonk:

Geplaatst:
Ff vraagje, is er ook en gta dat je online kan spelen zonder dat je een disc er voor nodig hebt?

dat bedoel ik ook net als habbo enzo

Geplaatst:

Nee, dergelijke multiplayer mods zijn er niet, en zullen vrees ik ook niet komen. Habbo bijvoorbeeld is echt een op zich zelfstaand spelvanuit uit het niets gemaakt. SA-MP en MTA zijn een soort van 'extra add-on' op GTA San Andreas. Daarnaast worden deze twee multiplayer mods volgens mij vanuit GTA San Andreas zelf gemaakt, logisch dus dat je er een CD/DVD voor nodig hebt.

Geplaatst:

Nee, dergelijke multiplayer mods zijn er niet, en zullen vrees ik ook niet komen. Habbo bijvoorbeeld is echt een op zich zelfstaand spelvanuit uit het niets gemaakt. SA-MP en MTA zijn een soort van 'extra add-on' op GTA San Andreas. Daarnaast worden deze twee multiplayer mods volgens mij vanuit GTA San Andreas zelf gemaakt, logisch dus dat je er een CD/DVD voor nodig hebt.

das balen wat ik heb hem op de ps2

Geplaatst:

Op de PS2 zijn er sowieso al bepaalde co-op modi die je met z'n tweeën kan spelen, maar ik vrees dat je verder dan niks kan multiplayeren...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...