Galiorix Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Nee , die moeten gewoon liggen. Zo nemen ze volgens mij ook de minste ruimte in aangezien ze best hoog zijn Heb nu ff geen foto's van mijn 'gamehoek' , misschien post ik ze later nog. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik zie alle ps3's op de grond liggen moesten ze niet staan ??? Dat maakt volgensmij niet heel veel uit... Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Een late reactie maar om even een onbeantwoorde vraag te beantwoorden: De PS3 kan zowel liggen als staan, liggend is erg handig als je hem in je tv meubel plaatst, staant als je hem ergens opzet. Daarnaast is staand iets beter als liggend voor de PS3. Dit komt omdat warmte stijgt en dus makkelijker weggaat als hij rechtop staat dan ligt, hier moet de warme lucht opzij. Maar nogmaals: Beide opties zijn mogelijk. Ontopic: Hier mijn PC hoekje: En mijn PS3/PSP hoekje(een HD tv komt er rond september ): Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.