S-te-Fan Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Onderwerp: Gebouw Soort design: Maakt me niet uit Size design: Maakt me niet uit. Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Renderer: Default Scanline Render Tijd van inlevering: 1 Juni 12:00 Opmerking: Bij deze Battle word 3D studio Max gebruikt! Mijn Render komt na die van jou . Bewerkt: 30 mei 2007 door RonaldVC
Rivel Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik ga deze uitdaging aan! Moet het gebouw getextured zijn?
Rivel Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Ow oke, des te makkeliker voor moi! Voila: Bewerkt: 30 mei 2007 door Rivel
S-te-Fan Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Nu komt de mijne . Stemmen maar! Bewerkt: 30 mei 2007 door stefaneke
[Baz] Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Duidelijk Stefaneke, Hij is gewoonweg mooier
Wazuup Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik stem voor stefaneke, reden is dat hij veel meer detail heeft dan Rivel. Met name bij de ramen, tussen de verdiepingen in en bij het dak. Wel heeft Rivel een minder ''boxie'' model gemaakt. Dus stefaneke, probeer wat meer hoeken en dergelijke in je gebouwen te maken.
Rivel Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik had wel verwacht dat ik niet zou winnen ! Dat komt omdat ik het nog niet zo goed kan!
Pennywise The Clown Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik had wel verwacht dat ik niet zou winnen ! Dat komt omdat ik het nog niet zo goed kan! Nou dat valt wel te merken aan je opmerking toen jij jouw eigen gebouw postte. Maargoed, ik stem ook voor Stefaneke, zijn gebouw is gedetaileerder en lijkt ook daadwerkelijk op een gebouw. Rivel heeft een soort van container gemaakt, ook niet verkeerd, maar niet echt geschikt voor deze battle.
Gino99 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik had wel verwacht dat ik niet zou winnen ! Dat komt omdat ik het nog niet zo goed kan! Nou dat valt wel te merken aan je opmerking toen jij jouw eigen gebouw postte. Maargoed, ik stem ook voor Stefaneke, zijn gebouw is gedetaileerder en lijkt ook daadwerkelijk op een gebouw. Rivel heeft een soort van container gemaakt, ook niet verkeerd, maar niet echt geschikt voor deze battle. Ik ben het eens met de mensen hierboven dus Stem:Stefaneke
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Ik stem op Rivel Waarom? Zoals je kan zien hij is een beginneling, daar moet rekening mee gehouden worden. Die van Stefaneke kan wel veel detail hebben maar ik vind hem te eentonig. Als je een verdieping heb gemaakt dan kan je hem 10x kopieeren en hoppa kijken ik heb een flat gemaakt. Die van Rivel vind ik beter gemaakt dan die van Stefaneke als je kijkt naar de hoeveelheid ervaring.
jakooza Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Duidelijk Stefaneke, Hij is gewoonweg mooier helemaal mee eens dus mijn stem gaat ook naar Stefaneke.
Muay Thai Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Mijn stem gaat naar Rivel, hij heeft veel meer dan een groot lang gebouw maar het was moeilijk om te kiezen.
Recommended Posts