Jump to content

GTA IV in 2008?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zag daarnet in het nieuws dat men in 2008 van plan is om hybride taxi's in te voeren in New York. In de trailer zag ik ook zo'n soort taxi. Kunnen we hier uit oordelen dat GTA IV zich in de nabije toekomst zal afspelen?

Image:TaxiSUVIV.jpg

Geplaatst:

inderdaad die taxi's gaat men in New York in gebruik nemen in 2008 maar met een klein aantal rond de 100

ik denk daarom niet dat deze GTA in de toekomst gaat afspelen maar dat Rock* wil proberen als het spel al een paar jaar oud is het toch nog een nieuwe look te geven. mss dat Rock* niet alleen die toekomstige taxi's er in gaat steken maar mss ook andere dingen zoals gebouwen die in de toekomst af gaan zijn.

dus dat het spel dan niet lijkt alsof het al een paar jaar oud is (als je het in de toekomst speelt)

och ja ze weten wel wat ze doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vroeg me exact hetzelfde af :-) Ik denk dat helaas in GTA IV de hybride taxi's geen rol zullen spelen, maar het zal mij niets verbazen, als dit in een volgend deel wel het geval zal zijn. Toch vind ik het idee van hybride taxi's erg mooi, maar ik ben benieuwd of die mooie woorden ook echt waar gemaakt zullen worden. Als je kijkt wat een gallon benzine kost in America, verschrikkelijk goedkoop. Ook moet een nieuw soort taxi aangeschaft worden. Volgens mij is dit niet rendabel, misschien op een langere termijn. Verder draagt de productie van een lading nieuwe auto's ook weer zijn steentje bij aan de CO2 uitstoot, en de meeste taxi's zijn niet eens oud. Ik ruik marketing, Ford kan hier een hoop pegels mee verdienen. Als die 100 hybride taxi's al een succes worden.

@ BeatboxGamer, ik dacht dat het interieur groen werd, iniedergeval zal de buitenkant geel blijven :-)

Bewerkt: door Markant
Geplaatst:

2008?? Dat vind ik te overdreven!... Maar als het waar is... Tjaa we zien wel maar ik hoop het niet!

Geplaatst:
Ik vroeg me exact hetzelfde af :-) Ik denk dat helaas in GTA IV de hybride taxi's geen rol zullen spelen, maar het zal mij niets verbazen, als dit in een volgend deel wel het geval zal zijn. Toch vind ik het idee van hybride taxi's erg mooi, maar ik ben benieuwd of die mooie woorden ook echt waar gemaakt zullen worden. Als je kijkt wat een gallon benzine kost in America, verschrikkelijk goedkoop. Ook moet een nieuw soort taxi aangeschaft worden. Volgens mij is dit niet rendabel, misschien op een langere termijn. Verder draagt de productie van een lading nieuwe auto's ook weer zijn steentje bij aan de CO2 uitstoot, en de meeste taxi's zijn niet eens oud. Ik ruik marketing, Ford kan hier een hoop pegels mee verdienen. Als die 100 hybride taxi's al een succes worden.

@ BeatboxGamer, ik dacht dat het interieur groen werd, iniedergeval zal de buitenkant geel blijven :-)

Het groen betekent .. dat ze beter worden voor milleu .. dus dat heeft niets te maken met het uiterlijk van de taxi. :bier:

Geplaatst:

Het groen betekent .. dat ze beter worden voor milleu .. dus dat heeft niets te maken met het uiterlijk van de taxi. :bier:

Haha, stom van me je hebt gelijk :-)

Geplaatst:

in plaats van het er meteen in stoppen zouden ze het toch ook in 2008 als een update kunnen maken, die je dan kan downloaden? mss doen ze dat wel.

Geplaatst:

Misschien doen ze het omdat je als je het spel in bijv. 2009 speelt dat het dan al 'oud' lijkt. Als ze hybride taxi's er niet in doen lijkt het volgend jaar dat het spel al oud is. Maar als IV zich in de toekomst afspeelt likt het me niet zo leuk

Geplaatst:

GTA IV speelt zich hoogstwaarschijnlijk rond 2006/2007 af. Hybride taxi's is ietwat te overdreven vind ik. Daar houdt R* zich niet echt zo mee bezig denk ik. Het zou teveel van het goede zijn op het gebied van realisme. Denk eraan, het spel is niet bedoeld als exacte replica van NYC. Het is geen True Crime. Dus dat betekent niet dat alles wat in NY voorkomt ook in het spel zal zitten :bier:

Geplaatst:

sorry hoor maar wat is een hybride taxi?

Geplaatst:

Hybride is als de motor wordt aangedreven door elektriciteit.

Ik neem als voor beeld de Toyota Prius waarvan heel Hollywood zegt daarin te rijden.

300px-Prius2004.JPG

Deze auto rijdt op elektriciteit en benzine.

De auto start met benzine en gaat daarna over op elektriciteit.

Als de accu leeg is gaat hij weer over op benzine (wat het rijden niet beinvloedt)

Als hij op benzine rijdt kan de accu opladen en daarna weer op elektriciteit.

Snappie?

Geplaatst:

Het zou wel leuk zijn hybride taxi's. Allé, echt up to date.

Alleen vind ik dat het geen meerwaarde zal hebben op het spel. Wat is de nut in GTA IV om met minder vervuilende auto's te rijden :bonk:

Grtz :bier:

Geplaatst:

Waarom zou je een zwaar crimineel leven moeten leiden, maar wél goed zijn voor het milieu? Alsof een huurmoordenaar/gangster/maffiabaas of welke crimineel dan ook, ook maar íets geeft om het milieu? Je speel toch Niko en je bekijkt alle dingen uit Niko's perspectief. Rockstar doet precies hetzelfde; de omgeving zal moeten passen bij Niko's doen en laten.

Bovendien zegt Rockstar altijd dat ze games maken die ze zelf ook zouden willen spelen. Als ze graag criminele games spelen, zullen ze ook niet bijzonder veel geven om het milieu. Het type mensen dat denkt aan het milieu is gewoon niet het type dat games maakt/speelt.

Het maakt mij dus ook helemaal niks uit of die taxi's nou wel of niet hybride zullen zijn, ik ga ze toch wel allemaal overhoop knallen! :bier:

Geplaatst:
Het maakt mij dus ook helemaal niks uit of die taxi's nou wel of niet hybride zullen zijn, ik ga ze toch wel allemaal overhoop knallen! :bier:

Cheers hierop! :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...