Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

bij wapens VCS staat er bij heavy artillery een M249 , FLAMTROWHER , ROCKETlauncher

where is the minigun!!!!!!

Geplaatst:
bij wapens VCS staat er bij heavy artillery een M249 , FLAMTROWHER , ROCKETlauncher

where is the minigun!!!!!!

Die kun je kopen bij de amunation in het winkelcentrum ^_^

Na een bepaalde missie

Geplaatst:

Ik neem aan dat je duid op Wikigta, waar de Minigun inderdaad nog niet is toegevoegd bij VCS Weapons.

In dit topic kun je overigens in Wikigta gevonden foutjes endergelijke kwijt.

Mvg,

Pennywise

Geplaatst:

Ik heb even gekeken en bij de volgende cheat staat de minigun er wel bij, test het maar uit of hij echt komt maar ik kan me nog wel herrineren in VCS met minigun te hebben geschoten.

Weapon Set 3 - chainsaw, grenades, laser scope python, shotgun, mp5, m4, minigun, sniper rifle

LEFT, RIGHT, TRIANGLE, UP, DOWN, CIRCLE, LEFT, RIGHT

Geplaatst:
Ik heb even gekeken en bij de volgende cheat staat de minigun er wel bij, test het maar uit of hij echt komt maar ik kan me nog wel herrineren in VCS met minigun te hebben geschoten.

Weapon Set 3 - chainsaw, grenades, laser scope python, shotgun, mp5, m4, minigun, sniper rifle

LEFT, RIGHT, TRIANGLE, UP, DOWN, CIRCLE, LEFT, RIGHT

Ja, die cheat werkt, ik gebruikte die vroeger ook. En een minigun was mijn favoriet, en ik kon daar ook mee schieten. Hij mikt ook automatisch.

Geplaatst:

Die ken je kopen na een bepaalde missie. :clown:

En dan ken je die minigun bij de wapenwinkel kopen.

Of je ken ook met de cheats doen dan krijg je een minigun. :bier:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hey bavo lievens,

Als je geïnterresseerd bent in meer cheats, zijn ze hier te vinden. Ook zijn daar nog méér handige informatie zoals previews, news etc. Naja kijk gewoon eens rond en misschien zie je nog een cheat die je bevalt :cya:

Geplaatst:
maar met cheats kunnen we niet het spel 100% uitspele he? :dans:

als je dat maar weet ^_^

Doe...Bye....

ja idd, zonder zou ik het spel niet uitgespeeld kunnen krijgen.

die minigun kun je gewoon kopen in het winkelcentrum in Vice Point.

dat wapen is ook wel handig voor de laatste missies.

dan beleef je pas wat vuurwerk :D:sigaar:

Geplaatst:
Maar heeft hij geen vindplaats? stuk goedkoper he ;)

Nee, helaas. Ik heb deze pagina helemaal doorzocht (3×) maar geen minigun gevonden (je kunt controleren welk wapen het is door even met de muis op zo'n bolletje te gaan staan). Ik heb niet op deze pagina gekeken omdat daar de minigun niet bij staat, terwijl deze wel degelijk in het spel zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...