milann Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 (bewerkt) B) :lol: wIE WEET DE CODE VOOR DE JETPACK IN GTAVC STUUR EEN E-MAIL NAAR BEDANKT :ph34r: Edit: Tip van de week: Als je CapsLock nog een keer indrukt typ je niet constant van die grote letters Bewerkt: 8 december 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 is er niet hiervoor moet je de ultimate trainer downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 kan niet zoals er gezegd wordt: GTA vice city Ultimate trainer kan jemet de Shift toets omhoog ofzo :lol: best lollig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 ja hij heeft gelijk maar aleen gta vc ulti.mata tlijlen v.2 of een ook :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 ja hij heeft gelijk maar aleen gta vc ulti.mata tlijlen v.2 of een ook :o En nu in het Nederlands Ontopic: Met Lithjoe's ultimate trainer kan je inderdaad vliegen in GTA Vice City. Je kan hem hier downloaden: http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Met de jetpack-mode kan je goed naar EasterEggs gaan zoeken, je kan nu toch overal komen. Lekker handig, maar kan je de Jetpack mode niet met alleen een code krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 nee, je hebt er echt een trainer voor nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 dan doe ik het maar helemaal niet, want ik wil absoluut geen trainer hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 dan doe ik het maar helemaal niet, want ik wil absoluut geen trainer hebben. In LithJoe's ultimate trainer kan je zelf instellen welke cheats wel en niet werken. Dit kan je allemaal heel goed instellen. Iedergeval dit is de allerbeste trainer voor GTA die er is (ook die van GTA3 is de beste), dus je moet hem iedergeval effe testen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
illegal8man Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Dat moet hij zelf weten! Als hij geen trainers wil! Misschien heeft hij gta vc nog niet 100% uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Dat moet hij zelf weten! Als hij geen trainers wil! Misschien heeft hij gta vc nog niet 100% uitgespeeld. ben het met je eens alleeen doe chill aan man :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennehy Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor... Je criminal rating gaat ervan omlaag. Dat is het enige nadeel, ik adviseer je dan ook om pas trainers te gebruiken als je het spel hebt uit gespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 En als je het spel uit wil spelen moet je Criminal Rating minimaal boven nul hebben staan. Als je een trainer installeer of je gaat codes gebruiken gaat je criminal rating ver omlaag. Ik heb het zelfs een keer zover geschopt datie 11000 onder nul stond... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 jetpack auto voer de code in voor vliegende auto´s en pak de rhino en blijf naar achteren schieten ook al ben je aan het vliegen en je kunt hoger dan de zeppelin vliegen mischien vind je hier ook nog een easter egg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.