Jump to content

wie weet de jetpack cheat

milann

Recommended Posts

waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor...

Je criminal rating gaat ervan omlaag.

Dit is zo met cheats, niet met trainers.

Toch raad ik je inderdaad af om trainers te gebruiken wanneer je nog geen 100% hebt en die wel wilt halen, omdat het zonder gewoon veel leuker is. Met een trainer gaat de uitdaging eraf.

Delen op andere websites

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lantyz

5

• Baffie

5

• MrKooKie

4

• Bridgeman

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor...

In LithJoe's ultimate trainer kan je zelf instellen welke cheats wel en niet werken.

Dit kan je allemaal heel goed instellen.

Iedergeval dit is de allerbeste trainer voor GTA die er is (ook die van GTA3 is de beste), dus je moet hem iedergeval effe testen.

Ik wil gewoon geen trainer omdat ik het spel dan niet meer echt vind. Het ís natuurlijk heel grappig als je ineens zomaar de lucht inkan en als je je deuren op slot kan doen enzovoort. Maar als je het spel dan weer een keertje normaal wil gaan spelen kan dat haast niet meer. Ik heb daar namelijk een hele minder fijne ervaring mee: ik deed FIFA 2000 altijd met de strengheid v/d scheidsrechter op minimaal. Dan kon je iedereen een tackle geven dat ze meteen geblesseerd waren. Toen ik het spel weer een keertje normaal wilde gaan spelen, lúkte dat gewoon niet meer. Én ik heb het spel nog niet 100% uitgespeeld. Dát moet in ieder geval eerst nog eens gebeuren. Héél misschien doe ik het nog wel eens een keertje. Maar dan niet om het spel uit te spelen. Misschien als VC net zo vervallen is als GTA1 nu. :lol:

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...