Lantyz Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor... Je criminal rating gaat ervan omlaag. Dit is zo met cheats, niet met trainers. Toch raad ik je inderdaad af om trainers te gebruiken wanneer je nog geen 100% hebt en die wel wilt halen, omdat het zonder gewoon veel leuker is. Met een trainer gaat de uitdaging eraf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 En dan is dus Spel - Uitdaging = Kut Spel... terwijl Vice die titel helemaal NIET verdient... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 waarom wil je geen trainers, volgens mij kan die geen kwaad hoor... In LithJoe's ultimate trainer kan je zelf instellen welke cheats wel en niet werken.Dit kan je allemaal heel goed instellen. Iedergeval dit is de allerbeste trainer voor GTA die er is (ook die van GTA3 is de beste), dus je moet hem iedergeval effe testen. Ik wil gewoon geen trainer omdat ik het spel dan niet meer echt vind. Het ís natuurlijk heel grappig als je ineens zomaar de lucht inkan en als je je deuren op slot kan doen enzovoort. Maar als je het spel dan weer een keertje normaal wil gaan spelen kan dat haast niet meer. Ik heb daar namelijk een hele minder fijne ervaring mee: ik deed FIFA 2000 altijd met de strengheid v/d scheidsrechter op minimaal. Dan kon je iedereen een tackle geven dat ze meteen geblesseerd waren. Toen ik het spel weer een keertje normaal wilde gaan spelen, lúkte dat gewoon niet meer. Én ik heb het spel nog niet 100% uitgespeeld. Dát moet in ieder geval eerst nog eens gebeuren. Héél misschien doe ik het nog wel eens een keertje. Maar dan niet om het spel uit te spelen. Misschien als VC net zo vervallen is als GTA1 nu. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 heeft iemand een screen van die jetpack in vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 heeft iemand een screen van die jetpack in vice city Op het forum voor grappige dingen in Vice City staat er wel eentje over iemand die een stel lichtjes in een bepaalde vorm zag staan. Moet je daar even kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2004 Er is weinig te zien. Het is niet echt een jetpack, je ziet Tommy gewoon in de lucht hangen. Je kan er ook niet echt mee vliegen, je verandert alleen de positie van Tommy, waardoor je op miraculeuse wijze over Vice City zweeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 doet die trainer het ook als je geen gta vc ultimate hebt?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 28 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2004 Watteh... bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 doet die trainer het ook als je geen gta vc ultimate hebt?? De trainer heet 'the Ultimate Trainer'. Van GTA VC ultimate heb ik nog nooit gehoord . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Dat is een MOD ik HAD hem ook alleen zu*gt die een beetje :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 lol ultimate GTA VC trouwens weet je wat ik jammer vind dat er in VC geen politie motor zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Om verdere offtopic posts te voorkomen; Bij deze een screen van de 'Jetpack' uit de Ultimate Trainer van JithJoe. Zoals ik al zei: Er is weinig te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bridgeman Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ja da vind ik echt dom dat je hem gewoon ziet zweven trouwens als ik heel lang op L druk kom ik op een gegeven moment helemaal in een zwarte plek :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 ja dat klopt , maar die ene mod van gta ultimate dat zuigd echt ja , maar ik had het al uitgetest maar de trainer doet het gewoon zonder die mod :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sand-Rock Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Waarom die jetpack gebruiken ? Dat vind ek veel te saai je bent onmiddelijk op de bestemming Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.