Crazy-GTA Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik heb gta san andreas geinstalleerd en als ik mijn muziek in user track player heb gedaan ga ik scannen bij options van gta en dan kiez ik de User Track Player Zender dan gaat hij lang zoeken naar die liedje en dan gaat ie soms even vast zitten voor 5 seconden ofzo en dan speelt hij hem wel af maar als je dan andere radio station doet en dan weer user track gaat ie weer lang zoeken en soms vastzitten waardoor kom dat ?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik heb gta san andreas geinstalleerd en als ik mijn muziek in user track player heb gedaan ga ik scannen bij options van gta en dan kiez ik de User Track Player Zender dan gaat hij lang zoeken naar die liedje en dan gaat ie soms even vast zitten voor 5 seconden ofzo en dan speelt hij hem wel af maar als je dan andere radio station doet en dan weer user track gaat ie weer lang zoeken en soms vastzitten waardoor kom dat ?? Dat hij bij het scannen even vast zit kan gebeuren, daar is niets gek aan. Alleen vraag ik me af wat je bedoeld met het vastlopen in-game. Loopt enkel de radio vast, of loopt het hele spel gedurende enkele seconden vast? Overigens hangt het scannen ook af van het aantal MP3'tjes dat je in je 'User Track' map hebt staan. Als je bepaalde nummers niet meer gebruikt, verwijder ze dan. Wat je zou kunnen proberen is het volgende. Het bestandje 'gta_sa.set' verwijderen uit je 'GTA San Andreas User Files.' (Mijn Documenten.) Ik garandeer je echter niet dat het hiermee het probleem opgelost is. Probeer anders hem weer eens opnieuw te installeren. Zo'n herinstallatie doet meestal wonderen. Reageren
Crazy-GTA Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Nee de spel zit vast en maar als ie toch gescand en je kiest user track radio dan speelt ie liedje wel af na 15 sec zoeken die radio geluid maar als je dan andere radio doet en weer terug gaat ie weer vastzitten en die gta_set had ik al een keer verwijderd en zovaak opnieuw geinstalleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.