Jump to content

Racestuur Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

NOG EEN VRAAG

ik heb dus een nieuwe pc gekocht

nu wil ik mijn racestuur installeren alleen zegt die dat het een onbekend apparaat is en dus kan ik hem niet kalibreren in het installatie programmatje ( cd-rom )

Wat moet ik nu want ik weet niet of die het doet :(

ik moet hem installeren wil ik hem gebruiken.....

heeft iemand een idee...

het is gewoon een stuur die het wel op de andere pc deed :S

Geplaatst:

Ik heb misschien een oplossing: Ga naar Apparaatbeheer, klik op de racestuur, klik op Stuurprogramma bijwerken, dan staat er: Automatisch installeren en Geavanceerd, klik op Geavanceerd en kies daar het goeie type racestuur uit. Als het goed is, is je probleem zo opgelost ;)

Geplaatst:

Nog niks

mijn headset doet het wel meteen alleen bij dat stuur zegt die onbekend :(

Ik weet het echt niet ik wil hem wel kunnen gebruiken :S

Geplaatst:
Nog niks

mijn headset doet het wel meteen alleen bij dat stuur zegt die onbekend :(

Ik weet het echt niet ik wil hem wel kunnen gebruiken :S

Mischien omdat de geluidskaart driver al geinstalleerd is (als het goed is heb ik dat gedaan) en voor een headset zijn dus geen drivers nodig.

Geplaatst:

heeft iemand nog een idee ?

Want nu moet ik een nieuw racestuur aanschaffen ?

weet iemand waar ik dat goedkoop kan krijgen ....

Vind het erg vreemd dat er onbekend apparaat staat want op mijn andere pc deed die het gewoon....

Geplaatst:

Wat je ook dunt doen is proberen de Drivers van het stuur te instaleren. Misschien was die oudere computer iets slimmer qua gebried van racesturen :clown: .

Geplaatst:
Wat je ook dunt doen is proberen de Drivers van het stuur te instaleren. Misschien was die oudere computer iets slimmer qua gebried van racesturen :clown: .

Ik heb gezien dat er staat "het usb apparaat wordt niet herkend" dan kun je geen drivers installeren, het lijkt een beetje alsof er te weinig stroom inzit of de USB verbinding niet goed is, maar andere USB apparaten werken wel.

Geplaatst:
Weet iemand nog een goedkoop stuurtje ?

usb en pedalen.. en schakelaars

Mischien een middagje naar de mediamarkt?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je het stuurtje geinstaleert toen het ook aangesloten was , probeer anders nog een keer te instaleren door te instaleren met het stuurtje aan gesloten.

Ik zelf zou mediamarkt niet aan raden omdat ze soms 2e hands spullen verkopen waar je te laat achter komt , probeer anders de Wehkamp Online

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Heb je het stuurtje geinstaleert toen het ook aangesloten was , probeer anders nog een keer te instaleren door te instaleren met het stuurtje aan gesloten.

Ik zelf zou mediamarkt niet aan raden omdat ze soms 2e hands spullen verkopen waar je te laat achter komt , probeer anders de Wehkamp Online

Het probleem is dat er niets te installeren valt.... Dat is het lastige.

En kijk dan bij bv. Mediamarkt wel type je wel leuk lijkt en koop hem ergens anders en volgens mij verkopen ze daar geen 2e hands spullen.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi

Ik heb sinds kort een nieuwe pc

nu doet test drive u het eindelijk........

Alleen mijn computer kan mijn racestuur niet vinden ??:S:S

ik doe hem in de usb poort en dan zegt die onbekend apparaat en heb al zo veel geprobeerd maar weet echt niet wat het is..

Op mijn andere pc deed het stuur het gewoon

Andere apparaten kan ik wel aansluiten op deze computer

Als iemand me kan helpen bespaart het me veel geld om een nieuwe te kopen...

Heb al heel veel geprobeerd dus kom niet met simpele ideeen

Screen van opmerking usb: probleemam9.jpg

* hij zegt onbekend en daarna hardware geinstalleerd en kan worden gebruikt..

maar ik kan het niet gebruiken want ik heb een cd bij het stuur om te installeren... en in die cd installatie moet ik hem aanklikken maar als die hem niet vind..

Mvg

>>> Door Preddy: Zelfde vraag uit een andere topic gehaald en in dit topic gezet, plus bijbehorende antwoorden.<<<

Bewerkt: door Preddy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...