Jump to content

Gta san andreas doet niks.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jow boys,

Ik heb een vreemd probleem en ben benieuwd of iemand van jullie me ermee uit de brand kan helpen ;)

Om eerst te beginnen .. Heb alle systemeisen doorgelezen en ik voldoe met alles het dubbele van de eisen met mijn pc. Maar nu het probleem.

Ik heb GTA;SA geinstalleerd, zowel op de c: als op de d: , geen van beiden werkt dus, wat gebeurt er? Ik klik op het icoon om te beginnen met het spel.. De muis veranderd eventjes in een dvd'tje ( hij laadt m dus wel ), en heb ook tegelijkertijd bij Taakbeheer gekeken hoeveel CPU hij gebruikt, hij loopt dan op .. en dan verdwijnt het icoontje opeens, en ook bij taakbeheer verdwijnt gta_sa.exe .. en hij geeft voor de rest geen zichtbare foutmeldingen of iets dergelijks .. :S

Heb hem nu al 4 of 5 x geHERinstalleerd, het is gewoon originele dvdrom uit de winkel, wat in hemelsnaam is mijn probleem, en waarom kan ik niet gewoon rondcruisen op mn fiets of motor of auto, zoals iedereen dat kan? ;)

Hoop snel antwoord te krijgen op mn zeer dringende vraag..

Alvast bedankt boys.. Laterrrrrrr ! :bier:

Bewerkt: door Flexxelexx
Geplaatst:

Er zijn al wat topics die dit probleem ook beschrijven:

GTA start niet op
SA start niet goed op
GTA SA wil niet opstarten

Je had dit zelf dus met de zoekfunctie ook kunnen vinden. Je kunt voor nog meer topics hiertussen kijken.

Wat je kunt doen is het bestandje gta_sa.set verwijderen uit de map Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. Ik weet niet zeker of hij er wel al staat, maar anders zou je het kunnen proberen. Zo worden alle opties herstelt. Als je de game net nieuw hebt, kun je hem ook ruilen in de winkel voor een andere versie.

Geplaatst:

Nog even een toevoeging op collega Froodooo, hierboven. Bekijk het logboek in Windows even, misschien staat daar een foutmelding. Je kan in dat logboek komen via 'configuratiescherm > prestaties en onderhoud > systeembeheer.'

Je zou eventueel ook kunnen proberen je CD in de DVD-rom te stoppen, mocht je die hebben. Een DVD speler leest de CD namelijk langzamer, heb ik eens gehoord.

Ik verwacht overigens niet dat er iets met je CD op zich aan de hand is. De installatie leverde geen problemen op immers. Verwijder je trouwens ook echt alles bij het uninstallen? Het kan zo maar zijn dat er toch nog wat bestanden achterblijven, al lijkt het me stug. Maar goed, het kan wel.

En tot slot zou ik het toch op prijs stellen als je je configuratie hier toch even laat zien. Persoonlijk vindt ik dat handiger, aangezien ik zo misschien beter een oplossing aan je probleem kan vastknopen. Misschien ligt het probleem toch wel ergens bij je hardware...

Geplaatst:

Nouja, aangezien dit topic nu toch al loopt, ga ik met deze eventjes door,

heb geteld, heb m dus vandaag 9 keer geinstalleerd. En de gegevens gewist zoals gezegd werd. En hij deed het. Maaaaaaaar, nu is er weer een nieuw probleem.

Zoals ik eerdere bericht al zei, heb alle systeemeisen bekeken, en ik heb bijna alles het dubbele, en hij is nog steeds zo traag als poppenstront om het plat te zeggen. Resolutie staat op 640x huppeldepup , en alsnog traag, alle soorten displayopties veranderd en bekeken, maar nog stees geen vooruitgang, wat zou hier dan mee aan de hand kunnen zijn?

En ik zou wel graag mn lijstje willen laten zien met alle hardware informatie uit mn pc, maar ik zou echt NIET weten waar ik zon lijstje kan vinden op mn pc, kan wel alles bij elkaar zoeken, maar wil eerst weten of er een makkelijkere manier is ..

Ik hoor het vanzelf wel,

Adios amigos!

x Flex

Geplaatst:
Nouja, aangezien dit topic nu toch al loopt, ga ik met deze eventjes door,

heb geteld, heb m dus vandaag 9 keer geinstalleerd. En de gegevens gewist zoals gezegd werd. En hij deed het. Maaaaaaaar, nu is er weer een nieuw probleem.

Zoals ik eerdere bericht al zei, heb alle systeemeisen bekeken, en ik heb bijna alles het dubbele, en hij is nog steeds zo traag als poppenstront om het plat te zeggen. Resolutie staat op 640x huppeldepup , en alsnog traag, alle soorten displayopties veranderd en bekeken, maar nog stees geen vooruitgang, wat zou hier dan mee aan de hand kunnen zijn?

En ik zou wel graag mn lijstje willen laten zien met alle hardware informatie uit mn pc, maar ik zou echt NIET weten waar ik zon lijstje kan vinden op mn pc, kan wel alles bij elkaar zoeken, maar wil eerst weten of er een makkelijkere manier is ..

Ik hoor het vanzelf wel,

Adios amigos!

x Flex

Het kan toch zijn dat je processor of je videokaart het niet aankan. Check daarom eens of je PC GTA San Andreas daadwerkelijk wel aankan. Ga naar 'start > uitvoeren' en typ daar in: 'dxdiag'. Als je dat gedaan hebt krijg je een klein overzicht met wat er in jou PC zit. Vergelijk deze met de minimale systeem eisen van GTA. (Achterkant van het hoesje, onderin.)

Welnu, probeer dan op zijn minst de instellingen lager te zetten, deze zorgen er waarschijnlijk voor dat je PC GTA toch niet helemaal trekt. Ga in het menu naar 'Options > display setup > advanced'. Zet daar de Draw distance, de Fisual FX quality en de resolutie wat lager en kijk vervolgens of hij vlotter en beter loopt. Eventueel zou je kunnen overwegen een nieuwe driver te installeren. Niet dat het veel uitmaakt, maar alle beetjes helpen. Tot slot is het aan te raden processen op de achtergrond stop te zetten zoals, internet of MSN.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...