Boris H. Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Hey mensen, Ik heb een vraagje. Halo 2 is Backwards compatible op de Xbox 360 maar als je hem koopt en speelt op de Xbox 360 kun je dan ook online spelen? Of kun je alleen maar online met Halo 2 op de normale Xbox? Alvast bedankt, Boris H. Reageren
[Xplode] Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Je kunt met elk spel van de Xbox dat je online kunt spelen, ook online met de Xbox 360. Daar moet je wel Xbox live gold voor hebben dacht ik maar dat weet ik niet zeker. Dus het antwoord op je vraag is ja Reageren
Follow Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Even ter toevoeging, ja het kan omdat ik het zelf ook online speel op een X360, alleen ik zeg wees hiervoor nog niet te wild voor, want voor veel matchmaking heb je nu 2 nieuwe levels nodig die je kan download voor 3 euro, over een maandje is het wel gratis (Hoop ik) anders wat langer, maar de vorige levels werden ook gratis na een tijdje dus het komt wel goed.. Maar nu is het heel erg **** Reageren
Boris H. Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Ik heb Halo 2 en als ik hem op de X360 speel werkt het prima! Alleen als ik online wil gaan geeft hij aan dat ik een update moet downloaden. Als ik dat doe geeft hij de volgende foutmelding: Halo 2, updater: Display settings are not correct for this game. The VGA HD AV cable does not support 50 Hz. Ik speel met een VGA kabel op een monitor, wat kan ik eraan doen? Ik kan mijn X360 wel met de originele kabel aan de TV doen en dan de update downloaden maar kan ik daarna wel op de monitor Multiplayeren? Alvast bedankt, Boris H. Reageren
Follow Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 Probeer de originele kabel eens, want ik had toen geen problemen. Ik weet niet of hij dan ook werkt met de kabel waarbij je het nu hebt, maar ik denk alleen dat het bij de updating is, dus plaats alleen bij de update je originele xbox kabel eens, dat moet helpen. Reageren
Boris H. Geplaatst: 13 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 (bewerkt) Heb ik gedaan en de update werkt. Nu moet ik dat map-pack downloaden van 3 euro en als ik die wil gaan downloaden geeft hij die foutmelding weer. Is er niet een gratis online mode dat ik even kan testen of het werkt zodat ik geen 3 euro weggooi? Boris H. Edit: Het is al gelukt!. Bewerkt: 14 juni 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.