gta sjoerd Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 ik ree door downtown heen en ree tegen een parkeermeter aan en toen lag er geld naast weet iemand er al van of weet ik het pas zo laat laat het even weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Een bewijs dat dit daadwerkelijk voorgekomen is zou mooi zijn, ik zal het eens even gaan testen... Edit: Je hebt gelijk! In het noorden van Downtown staan witte paaltjes met rode kopjes die die parkeermeters voor moeten stellen. Wanneer je hier tegenaan rijdt valt er inderdaad geld uit, zoals op de screenshots hieronder te zien is. Kortom: dit was bij mij nog niet bekend, goed gevonden! Edit @ ASPHALT: Euh ja, hoezo? Bewerkt: 24 mei 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 Ja dat had ik ook best geinig. Maar dat was ook al in Gta Vice city volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta sjoerd Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 bij vice city denk ik niet maar in vice city stories wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) In Vice City Stories zijn in het noorden van Downtown inderdaad Parkeermeters. Niet echt verbazend, het zat ookal in VC en LCS. Edit: Aha, Piet, jij ookal hier? Bewerkt: 24 mei 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Ik heb effe een vraagje.Hoeveel geld komt daar dan te liggen.Heb lang niet meer VCS gespeeld .En goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Ik heb effe een vraagje.Hoeveel geld komt daar dan te liggen.Heb lang niet meer VCS gespeeld .En goed gevonden! Dat kan verschilend zijn. Ik heb ook wel eens gehad dat er maar 1 pakje geld uit kwam en ook wel eens 4 pakjes geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marioleo69 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Goed gevonden. Wist niet eens dat die paaltjes er waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Dat was ook al in Vice city zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2007 Werk dat bij elk paaltje? Want ik heb het uitgeprobeert en het lukte maar op enkele plekken Of zou R* het realistisch willen maken en niet in elk zo'n ding stoppen zodat het lijkt of ze net geleegd zijn? >>> Door SummerBase: Dit is al gezegd door iemand in dit topic, gelieve eerst het topic door te kijken voordat je post. Danku. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.