Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft er iemand al van deze mod gehoord ? Nee ? Go to www.gtagarage.com/mods/show.php?id=518

Wel ik was deze mod dus aan het installeren en deze werkt, m'n pc crasht niet als ik speel maar het enigste probleem is als je in het icoontje loopt voor te starten met 2 spelers zegt hij dit:

2000894813224941140_th.jpg

Wat betekent dit want er is niet echt een goede uitleg bij en ik snap er geen REET[/font] van. Moet ik m'n ps2 bakje aansluiten op de pc of iets anders bijkopen ? Help please !

Tom

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

Voor deze mod heb je 2 usb controllers voor je pc/laptop nodig. Je kunt dus niet gewoon met zijn tweeën met het toetsenbord (dit werkt ook voor geen meter natuurlijk). Wat de laatste zin van je bericht betreft, ik snap niet waar dit op slaat en ik heb het ook verwijderd.

Geplaatst:
En waar kan je 2 usb controller kopen ?

In een computer\game zaak.

Overigens werkt het toch niet goed, je kunt alleen met z'n 2en in de map spelen, geen missies.

Geplaatst:
In een computer\game zaak.

Overigens werkt het toch niet goed, je kunt alleen met z'n 2en in de map spelen, geen missies.

Dan maar w8ten op een betere versie ?

>>> Door Wazuup: Tom, denk aub eerst even na voordat je een vraag stelt. Waar je usb controllers kan kopen kun je zelf ook wel opzoeken met google, en deze vraag spreekt ook voor zich...<<<

Geplaatst:

Volgens mij wordt deze mod niet meer gemaakt en is het gewoon een port. Wachten op nieuwe versie heeft weinig zin dus.

Geplaatst:

Ik laat deze mod dan maar en zal me met iets anders bezighouden zoals mijn San Andreas War mod die effe gestopt is omdat m'n harde schijf gecrasht is.

Geplaatst:

Die mod werkt niet goed.

En met 1 controller kan je 2 mannetjes besturen.

Je hebt ook geen splitscreen dus je 1 persoon moet altijd in de buurt blijven van de ander.

Maar zoenen met elkaar is wel leuk :puh:

Geplaatst:
jmmr ik wou dat er zon mod wat dat je met w en de pijltjes ozo kon bestuuren

1. Leg je zin wat duidelijker uit

2. Er is zo een mod maar dan met een Dualshock 2 die je nodig hebt voor te besturen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...