Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ike weer ik las [op wiki gta] dat je ook een half uur rond kan vliegen om je pilot license te halen

mijn vraag is dit waar ik vloog namelijk 5 minuten rond maar kreeg geen extra vlieg skill? :?

Bewerkt: door darkdude
Geplaatst:

Heb je de vliegschool (in Verdand Meadows, missie van Toreno) al voltooid?

Daarbij kreeg je namelijk je vliegbewijs.

Heb je de vliegschool (in Verdand Meadows, missie van Toreno) al voltooid?

Daarbij kreeg je namelijk je vliegbewijs.

nee dat lukt me nog steeds niet maar ik vroeg iets anders hoor?!!

Bewerkt: door darkdude

DIt is waar ja. Als je een vliegtuig neemt voor je de Flying School hebt behaald kan je Flying skill zo hoog worden dat je een pilot licence kan krijgen. En dan zou je normaal in alle vliegscholen vliegvelden moeten kunnen.

Dit kan wel even duren natuurlijk, en je hoeft niet te stoppen na 5 minuten, maar toch wel een tijdje doorvliegen. Dit gaat namelijk ook niet zo snel met bike skill, en driving skill.

Bewerkt: door hanneswasco
Geplaatst:
DIt is waar ja. Als je een vliegtuig neemt voor je de Flying School hebt behaald kan je Flying skill zo hoog worden dat je een pilot licence kan krijgen. En dan zou je normaal in alle vliegscholen moeten kunnen.

Dit kan wel even duren natuurlijk, en je hoeft niet te stoppen na 5 minuten, maar toch wel een tijdje doorvliegen. Dit gaat namelijk ook niet zo snel met bike skill, en driving skill.

Er is maar één vliegschool in San Andreas en dat is de vliegschool op Verdant Meadows. Door de vliegschool te halen stijgt je Flying Skill ook snel en je moet zowiezo de vliegschool hebben gehaald om verder te kunnen met de story-line. Een hoge (maximale) Flying Skill zonder de vliegschool te halen is niet voldoende om verder te kunnen. Als je geen save-game aanvraag wilt doen raad ik je aan om de vliegschool gewoon vaak te proberen, hier geldt maar één devies: oefening baart kunst nieuwe missies.

N.B: Het vliegveld van San Fierro is toegankelijk zonder enige vliegervaring, loop tegen één v/d rode bordjes op het toegangshek en die schuift vanzelf open.

succes :sigaar:

Geplaatst:

Je ken daar ook gewoon een cheat voor gebruiken. :engel:

Je ken naar de site www.wikigta.org gaan daar vind je de cheats.

Succes. :tu:

Je ken daar ook gewoon een cheat voor gebruiken. :engel:

Je ken naar de site www.wikigta.org gaan daar vind je de cheats.

Succes. :tu:

gewoon via het dak van de securitycabine van Los Santos Intl op het apron klimmen, stap daar in de Shamal (of de Dodo maar die vliegt niet zo lekker relax) en vlieg een half uur rondjes boven LS. is heel saai maar zo heb ik inderdaad al eens een licentie behaald om op de luchthavens te mogen.

maar dan is natuurlijk de lol eraf om die kerel die zegt 'Only people holding a pilot licence may enter' zijn kop eraf te knallen met je shotgun :duh:

Bewerkt: door Dwyane Wade
  • 1 maand later...
Geplaatst:

wat op WikiGTA staat van een haf uur klaopt niet.... ik heb wel een paar uur rondgevolgen om de flying skill op 100% te krijgen maar je moet inderdaad de missies bij vliegschool absoluut doen om verder te kunnen.... die zijn vrij makkelijk alleen die ene met het schieten op targets niet....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...