Donald F. Duck Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Missie(s): Riot, Los Desperados, 100% gebieden Cheaten: Nee Versie: 2.00 Overig: Graag het Mothership uit de missie Riot in een garage zetten. Edit: Savegame vergeten De bijlagenfunctie wou niet, hier een link: http://rapidshare.com/files/33150846/GTASAsf3.b.html Edit: @Hieronder: Ik kan hem gewoon downloaden. Of is dat het probleem niet? Maarja, ik probeer het met de bijlagen. Edit2: Het is gelukt. Edit3: @Hieronder: Je hebt toch 50 uur de tijd (1 uur + 1 uur + 48 uur) Bewerkt: 24 mei 2007 door Donald F. Duck
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Na 4 uur en 22 minuten ben ik dan klaar Gehaald: 100% gebieden Beloning: Wat geld en wapens wat ik heb gestolen van gangmembers en + heel wat respect. Overig: Je gebied kan nu niet meer aangevallen worden, sterker nog er kan nooit meer een gangwar zijn. Gehaald: Riot Beloning: + Respect Overig: Het mothership van The Thruth staat in de garage van Grove street Gehaald: Los Desperados Beloning: + Respect Overig: Sweet zal je nu snel gaan bellen en dan kan je The End Of The Line gaan spelen. Overig: - Je AK-47 is nu Hitman skill - Je micro-mp5 is nu Hitman skill - Je mp5 is nu Hitman skill - Je hebt nu 1629 gangmember meer vermoord - Je kan een een gang van 7 man runnen - Je hebt er nu 1068 headshots bij - Je cycling skill is wat beter geworden, je kan een stuk hoger springen - Je maximum health is gestegen - Je bike skill is wat gestegen Veel plezier nog met San Andreas GTASAsf1.b Bewerkt: 26 mei 2007 door Jow Tommy Verceti
Recommended Posts