Jump to content

Peds, oertuigen, wapens enz...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje...

Met welk programma moet je de peds en voertuigen enz open in de map op de harde schijf?

Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ****.txd bestanden kun je openen met een tool genaamd TXD Workshop. Dit kun je hier downloaden. ****.dff bestanden kun je openen met een 3D-programma als 3D Studio Max (heel goed, heel duur), ZModeler (heb ik zelf niet, maar volgens mij gratis) en GMaz (versimpelde gratis versie van 3DSMax). Google maar even voor deze programma's.

Als ik je niet begrepen heb en je niks aan deze uitleg hebt, nevermind :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

En voor ped.dat, carmods.dat en alles dat eindigt op .dat of .cfg of .ide kan je openen met

Kladblok.

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:
En voor ped.dat, carmods.dat en alles dat eindigt op .dat of .cfg of .ide kan je openen met

Kladblok.

Met kladblok zie je de namen, maar ik wil ze ook zien asl het kan.

Geplaatst:
Met kladblok zie je de namen, maar ik wil ze ook zien asl het kan.

Wat bedoel je precies? Bestanden die eindigen op een .dat, .cfg, .ipl of .ide kun je alleen maar openen in programma's als kladblok en er valt dan weinig meer te zien. Ik weet niet wat jij bedoelt met 'de namen', maar ik denk dat je iets niet goed doet.

Als je met de rechtermuisknop op zo'n icoon klikt kun je kiezen uit 'openen met' -> '' kladblok'.

Het tekst bestand dat je nu opent is alles dat het bestand verteld.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...