Grove4L Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik heb een vraagje... Met welk programma moet je de peds en voertuigen enz open in de map op de harde schijf? Reageren
K.O. Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ****.txd bestanden kun je openen met een tool genaamd TXD Workshop. Dit kun je hier downloaden. ****.dff bestanden kun je openen met een 3D-programma als 3D Studio Max (heel goed, heel duur), ZModeler (heb ik zelf niet, maar volgens mij gratis) en GMaz (versimpelde gratis versie van 3DSMax). Google maar even voor deze programma's. Als ik je niet begrepen heb en je niks aan deze uitleg hebt, nevermind Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) En voor ped.dat, carmods.dat en alles dat eindigt op .dat of .cfg of .ide kan je openen met Kladblok. Bewerkt: 25 mei 2007 door GTA_XP Reageren
Grove4L Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 En voor ped.dat, carmods.dat en alles dat eindigt op .dat of .cfg of .ide kan je openen metKladblok. Met kladblok zie je de namen, maar ik wil ze ook zien asl het kan. Reageren
K.O. Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Met kladblok zie je de namen, maar ik wil ze ook zien asl het kan. Wat bedoel je precies? Bestanden die eindigen op een .dat, .cfg, .ipl of .ide kun je alleen maar openen in programma's als kladblok en er valt dan weinig meer te zien. Ik weet niet wat jij bedoelt met 'de namen', maar ik denk dat je iets niet goed doet. Als je met de rechtermuisknop op zo'n icoon klikt kun je kiezen uit 'openen met' -> '' kladblok'. Het tekst bestand dat je nu opent is alles dat het bestand verteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.