Cosmo Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Weet iemand of ik mijn radio boxen ( kan ik loshalen van de radio cd speler ) op mijn pc kan aansluiten er zit wel aan de achterkant een gaatje met Phone erboven en groen rondje misschien dat iemand met een technisch idee komt hoe het misschien kan lukken ( hou wel van een beetje prutsen met apparatuur en de pc ) hier een plaatje van achterkant van de radio de boxen zitten los van de radio en aangesloten erop met een draad die ik zo uit kan pluggen.. imageshack deed het niet vandaar het te grote formaat, Excuses mvg * ik wil het omdat mijn boxen van nu 10000 jaar oud zijn Bewerkt: 24 mei 2007 door Cosmo Reageren
Boris H. Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Het is niet mogenlijk om die boxen direct op je geluidskaart aan te sluiten. Je geluidskaart levert namelijk te weinig vermogen om de boxen te laten werken en de boxen zijn zonder soldeerwerk niet aan te sluiten. Het is wel mogenlijk op een andere manier mits je stereo 2 ingangen heeft voor tulpstekkers. Dit moeten 2 ronde ingangen met gaatjes zijn. Dan kun je een kapeltje kopen dat van 3,5 mm jack naar 2x tulp rca verloopt. Ik heb op deze manier ook mijn PC op mijn versterker aangesloten ondanks dat ik een goede geluidsset op mijn PC heb. Maar dit kan alleen als je stereo een externe ingang heeft. Ik zal dadelijk nog even foto's maken van het kabeltje en de tulp ingangen op mijn versterker. Die voeg ik dadelijk bij. Gratz, Boris H. De 2 ingangen die ik hieronder heb omcirkeld moet je ergens op je stereo hebben om je PC erop aan te kunnen sluiten. Als je deze niet hebt is het helaas niet mogenlijk om je PC erop aan te sluiten. Als je die ingangen hebt moet je net zo'n kabeltje als ik hieronder laat zien hebben/kopen en dan de kant met het kleine stekkertje(3.5 mm jack plug) in je geluidskaart en de andere 2 stekkertjes(bij mij geel en zwart maar heel vaak zijn ze zwart en rood of wit en rood) in de geluidsingangen op je stereo die ik hierboven heb omcirkeld stoppen. Als je dit gedaan hebt moet je je stereo aan zetten en dan even zoeken naar video aux o.i.d. Ik hoop dat het je lukt! Veel plezier ermee en als je nog vragen hebt stel ze gerust. Mocht iemand nog een toevoeging hebben hierop; graag! Groetjes, Boris H. Bewerkt: 24 mei 2007 door Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.