jakooza Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Onderwerp: muziek Soort design: Signature Size design: 400 x 125 Render: mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zsm Opmerking: ik lever hem na jou in tegenstander gezocht!!! Bewerkt: 5 juni 2007 door RonaldVC
DaddyPimp Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik wil wel Ik lever mijn design zsm. in maar m'n computer was nogal geflipt dus het kan effetjes duren
jakooza Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) daddypimp heeft in een pb gezegd dat hij de battle niet kon doen. dus nu zoek ik een nieuwe tegenstander, graag een beginner want dat ben ik ook nog. de regels voor de sig. blijven hetzelfde. PS. dit is ook een bump Bewerkt: 30 mei 2007 door jakooza
jakooza Geplaatst: 4 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) hieronder: is goed.. Bewerkt: 4 juni 2007 door jakooza
King Room Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 (bewerkt) Ik wil wel Jakooza, het lijkt me een leuk onderwerp. Ik probeer het zo snel mogelijk te doen. Bewerkt: 4 juni 2007 door King Room
jakooza Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 hier is die van mij jakooza: King Room: veel succes en stemmen maar mensen tot: 7-6-2007 00:00
Bigstijn Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Mijn stem gaat naar jakooza Leuk gedaan
Muay Thai Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Mijn stem gaat naar KingRoom, Ik heb KingRoom beter zien maken alleen deze valt me toch ietsjes tegen maar die van jakooza vind ik ook niet echt super, de kleuren passen niet echt bijmekaar en je hebt geen border en vind de text nogal slecht.
Hanneswasco Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Mijn stem gaat ook naar jazooka. Past meer bij het thema...
.Syfes Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 King Room : Heel mooi gedaan King Room De smudge effecten zijn heel erg mooi Jakooza dit vindt ik iets te .Snap je Stem gaat naar : King Room
Daffy Duck Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Mijn stem gaat ook naar jazooka.Past meer bij het thema... Vind ik ook. Dus mijn stem gaat naar jazooka.
.Antonio Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Stem: Kingroom. Er zijn een paar hele simpele redenen hiervoor; 1. Kingroom heeft veel mooier kleur gebruik gemaakt 2. Die van jakooza zit er te simpel uit 3. Kingroom heeft die van hem mooier afgewerkt . Mijn stem gaat dus naar Kingroom EDIT: Mijn stem gaat ook naar jazooka.Past meer bij het thema... Muziek is muziek, iets kan niet meer muziek zijn dan iets anders... Bewerkt: 7 juni 2007 door .Antonio
DaddyPimp Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Eigenlijk kun je deze Sig's niet vergelijken vind ik omdat die van King Room graphish gewoon véél en véél beter is. Daarom gaat mijn stem ook naar King Room voor zijn f*cking vette Eminem design
D Corleone Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik vind eigenlijk vind ik die van King Room mooier dan die van Jakooza omdat King Room niet het kleur gebruik beperkt heeft gehouden en in die van Jakooza zitten zowat alle kleuren van de regenboog, en sommige kleuren passen nou eenmaal niet bij elkaar... De tekst kon je misschien beter weglaten en gewoon je naam. De kleuren had je ook beter een beetje beperkt houden. King Room heeft ook heel goed gesmudged en de tekst is goed erin bewerkt enzo. Daarom gaat mijn stem naar: King Room
King Room Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 De battle is afgelopen en de eindstand is 5-3 geworden in het voordeel van King Room
Recommended Posts