Talietje Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik ben een spel aan het programeren en weet iemand wat dit betekent? (Het is een registreer spel) <param name="sw2" value="connection.info.host=81.204.108.114;connection.info.port=19925"> Wat betekent dat?? Reageren
gta187 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Ik ben een spel aan het programeren en weet iemand wat dit betekent?(Het is een registreer spel) <param name="sw2" value="connection.info.host=81.204.108.114;connection.info.port=19925"> Wat betekent dat?? Het lijkt op een onderdeel van een form of flash movie waarin de waarde bestaat uit een ip nummer en een poort. Misschien om gegevens van op te halen of naartoe te versturen. Misschien is dit wel je eigen ip adres? Plaats in ieder geval iets meer info over het script of een linkje of een voorbeeld ? Bewerkt: 24 mei 2007 door gta187 Reageren
Talietje Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) het komt uit een bron code van het spel habbo. Dus waarschijnlijk worden de gegevens als iemand zich registreert op het spel naar jou gestuurd? het geschreven ip adres en die info port? wat moet dat dan zijn? Bewerkt: 24 mei 2007 door tallex Reageren
Gangsta Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Habbohotel maakt gebruik van een database. Zij hebben ''habbohotel'' gemaakt met; Shockwave. Deze hebben zo zo geprogrameerd dat het gaat verbinden met hun database om alle informatie op te slaan zoals registratie, account geld etc. Je ziet bij dat regeltje dat er idd een IPadres in zit. Ik denk dat iemand zich gewoon heeft geregistreerd en dat deze regel naar de database is verstuurd, en dat ''19925'' de member account nummer is. Reageren
Die-hard Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Habbohotel maakt gebruik van een database. Zij hebben ''habbohotel'' gemaakt met; Shockwave. Deze hebben zo zo geprogrameerd dat het gaat verbinden met hun database om alle informatie op te slaan zoals registratie, account geld etc.Je ziet bij dat regeltje dat er idd een IPadres in zit. Ik denk dat iemand zich gewoon heeft geregistreerd en dat deze regel naar de database is verstuurd, en dat ''19925'' de member account nummer is. Ik denk het niet... 19925 is de poort die bij het ip adres hoort... Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Sorry dat ik bump. Maar wat jij hier doet is niet programmeren,maar een broncode bekijken. Dat is het ip adres van de hoster. En daarbij,retro servers zijn illegaal. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Sorry dat ik bump.Maar wat jij hier doet is niet programmeren,maar een broncode bekijken. Dat is het ip adres van de hoster. En daarbij,retro servers zijn illegaal. Over topic sluiten en dergelijke, kunnen wij niks over zeggen daar heeft een moderator of hoger recht over, dit word ook gezien als moderator gedrag. On-Topic, Een spel programmeren via de bron-code gaat helaas nooit (bijna nooit)... En trouwens ik denk dat je iets vernieuwends moet proberen, er zijn en vele mensen die ook de Criminals script, mismaakte (zo maar te zeggen) en dan een nieuw spel hebben.. Misschien een ander leuk spel starten? Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Sorry dat ik bump.Maar wat jij hier doet is niet programmeren,maar een broncode bekijken. Dat is het ip adres van de hoster. En daarbij,retro servers zijn illegaal. Over topic sluiten en dergelijke, kunnen wij niks over zeggen daar heeft een moderator of hoger recht over, dit word ook gezien als moderator gedrag. On-Topic, Een spel programmeren via de bron-code gaat helaas nooit (bijna nooit)... En trouwens ik denk dat je iets vernieuwends moet proberen, er zijn en vele mensen die ook de Criminals script, mismaakte (zo maar te zeggen) en dan een nieuw spel hebben.. Misschien een ander leuk spel starten? Tja eh,ben Moderator op een forum Maarja,er zijn mensen die retros kunnen scripten maar dat zijn ook de diehard experts. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.