AwiVC Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Nou ik heb dus een template gemaakt en gecodeerd, ik zou het fijn vinden als jullie hem raten ^^ Klik hier voor de Template Volgens mij is dit geen reclame omdat ik niks te koop aanbied/ links heb staan op de site. Er staat ook geen tekst op ofzo =] Alleen Lorem Ipsum -Awi Reageren
Rivel Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Erg strakke layout, vind el dat er veel kleuren wowrden gebreukt door elkaar! Maar ze passen wel! Over de broncode: Het is jammer dat je een Imageready layout hebt gemaakt, ik bedoel dat je hem daarmee codeerde: Een tip is om in je broncode onderaan <!-- End ImageReady Slices --> te vervangen naar Copyright ofzo! Voor de rest erg goed, zeker omdat het in et Frans! is! Rivel Reageren
AwiVC Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Erg strakke layout, vind el dat er veel kleuren wowrden gebreukt door elkaar! Maar ze passen wel! Over de broncode: Het is jammer dat je een Imageready layout hebt gemaakt, ik bedoel dat je hem daarmee codeerde: Een tip is om in je broncode onderaan <!-- End ImageReady Slices --> te vervangen naar Copyright ofzo! Voor de rest erg goed, zeker omdat het in et Frans! is!Rivel Haha, ik zal dat <!-- End ImageReady Slices --> vervangen En het is geen Frans het is Latijn Het Lorem Ipsum is een iets van 2000 jaar oud vers uit de bijbel volgens mij en word door designers gebruikt voor tekstopvulling omdat het een regelmatige woorden-opbouw heeft (ofzo O.o) Is het lettertype goed? Moet het niet in het wit of iets? =] EDIT: Ik heb het <!-- End ImageReady Slices --> vervangen Bedankt voor het melden Rivel Bewerkt: 24 mei 2007 door AwiVC Reageren
Rivel Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Erg strakke layout, vind el dat er veel kleuren wowrden gebreukt door elkaar! Maar ze passen wel! Over de broncode: Het is jammer dat je een Imageready layout hebt gemaakt, ik bedoel dat je hem daarmee codeerde: Een tip is om in je broncode onderaan <!-- End ImageReady Slices --> te vervangen naar Copyright ofzo! Voor de rest erg goed, zeker omdat het in et Frans! is!Rivel Haha, ik zal dat <!-- End ImageReady Slices --> vervangen En het is geen Frans het is Latijn Het Lorem Ipsum is een iets van 2000 jaar oud vers uit de bijbel volgens mij en word door designers gebruikt voor tekstopvulling omdat het een regelmatige woorden-opbouw heeft (ofzo O.o) Is het lettertype goed? Moet het niet in het wit of iets? =] EDIT: Ik heb het <!-- End ImageReady Slices --> vervangen Bedankt voor het melden Rivel Graag gedaan, er staat er nog een paar keer wat in van Imageready slices, 1 keer van gesliced.psd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.