Blink Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ey forumvrienden, Op 4 Juni gaat het dak er hier af, dan vier ik namelijk samen met de rest van de klas dat het erop zit. We houden ons eigen feest op een nog geheime locatie waar alleen wij de plaats van weten. Nu heb ik alleen een probleem. Bij een feest wil je natuurlijk ook een lekker muziekje hebben. Omdat 95% van de klas liefhebber is van Hardcore & Hardstyle is de muziek keuze dus daarop gevallen. Het probleem met die muziek smaak is dat de zogenaamde livesets soms langer dan een uur of zelfs langer dan anderhalf uur duren. Op een audio CD past maar 90 minuten aan muziek. Probleem is dus dat de muziek nooit op eèn CD past en je dus met een complete PC er heen zal moeten gaan. Nu zou ik graag willen weten of er een soort programma is waarmee het mogelijk is om meerder nummers op een Audio CD te zetten. Bedankt, Reageren
Preddy Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Nu zou ik graag willen weten of er een soort programma is waarmee het mogelijk is om meerder nummers op een Audio CD te zetten. Ik las wat op het internet over een "Overburn" optie, alhier een Tut voor Nero. Probleem is echter dat het nooit veel tijdswinst op levert. Je kan misschien nog proberen een 99 minuten/850 mb CD te halen maar dat moet je brander ondersteunen en ook het apparaat dat het af moet spelen. Daarnaast zijn er ook afspeelapparaten die mp3 cd's ondersteunen, maar als die van jou dat niet ondersteunt en bovenstaande niet werkt dan zie ik het somber voor je in. Succes iig. Reageren
Tunix Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Ik ben toevallig nét bezig om een CD te branden. Ik wil er 50 liedjes opzetten (totaal 286,4 MB en 3,7 uur), en toen ik begon met branden zei iTunes (mijn muziekprogramma waar je ook mee kan branden ) dat ze niet allemaal op een CD pasten, en of ik ze dan op meerdere CD's wil plaatsen. Dat heb ik dus gedaan, en nu is hij nog bezig met branden. Zit nu aan liedje 28 en heb net mijn tweede CD erin gedaan. EDIT: Nu liedje 39 en net derde CD erin gestopt. Bewerkt: 24 mei 2007 door Tunix Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik ben toevallig nét bezig om een CD te branden. Ik wil er 50 liedjes opzetten (totaal 286,4 MB en 3,7 uur), en toen ik begon met branden zei iTunes (mijn muziekprogramma waar je ook mee kan branden ) dat ze niet allemaal op een CD pasten, en of ik ze dan op meerdere CD's wil plaatsen. Dat heb ik dus gedaan, en nu is hij nog bezig met branden. Zit nu aan liedje 28 en heb net mijn tweede CD erin gedaan.EDIT: Nu liedje 39 en net derde CD erin gestopt. Dat is toch normaal, want het zijn 268mb (waarschijnlijk mp3's ofzo) en 3,7 uur. Er passen op 1 cd 80-100 minuten muziek in "cd-formaat." Je hebt 222 minuten met muziek, dus dat betekend een cd of 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.