Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo... Ik heb een (soort) mod... het is heel simpel! Ok... Dit moet je doen:

Ga naar de GTA III folder en open Data map

Dan open je Handling.CFG en dan zie je de auto's en een soort weird code's erachter :S maargoed

Wis de text achter een auto en zet dit ervoor in de plaats:

100000.0 2.0 4.5 1.4 0.0 0.0 -1.1 -1 5.50 3.90 0.10 4 500.0 100.0 R P 80.0 0.80 0 34.0 1.28 0.18 0.45 0 900000 1.40 -1.4 0.5 0.35 0000003 0

Open GTA en ga in de auto waar je deze code bijgezet hebt en Voilá! Je kunt snel rijden en ook heel raar :puh:

MAAR LEES DIT LEES DIT LEES DIT LEES DIT!!

VUL NOOIT DEZE CODE IN OP BIJVOORBEELD EEN TAXI WANT DIE KOMEN VEEL IN HET SPEL VOOR!! Er zijn al peds die bijv taxi's besturen, en zo krijg je bug! Zet het bijvoorbeeld op een ambulance!!

Suc6 !!

Geplaatst:
Hallo... Ik heb een (soort) mod... het is heel simpel! Ok... Dit moet je doen:

Ga naar de GTA III folder en open Data map

Dan open je Handling.CFG en dan zie je de auto's en een soort weird code's erachter :S maargoed

Wis de text achter een auto en zet dit ervoor in de plaats:

100000.0 2.0 4.5 1.4 0.0 0.0 -1.1 -1 5.50 3.90 0.10 4 500.0 100.0 R P 80.0 0.80 0 34.0 1.28 0.18 0.45 0 900000 1.40 -1.4 0.5 0.35 0000003 0

Open GTA en ga in de auto waar je deze code bijgezet hebt en Voilá! Je kunt snel rijden en ook heel raar :puh:

MAAR LEES DIT LEES DIT LEES DIT LEES DIT!!

VUL NOOIT DEZE CODE IN OP BIJVOORBEELD EEN TAXI WANT DIE KOMEN VEEL IN HET SPEL VOOR!! Er zijn al peds die bijv taxi's besturen, en zo krijg je bug! Zet het bijvoorbeeld op een ambulance!!

Suc6 !!

Hey,

Kun je precies even vertellen wat deze 'mod' doet? Anders is het niet bepaald aantrekkelijk voor mensen om hem te gaan installeren. :puh:

Dit hoort trouwens in de Modding Showroom. ;)

Geplaatst:

Dit hoort amper thuis in de modding showroom, want dit is het meest simpelste dat je kunt veranderen aan GTA. Een getalletje bij de snelheid veranderen kan echt iedereen en is niks om opgewonden over te raken. Verwacht absoluut niet dat je iets helemaal geweldigs hebt uitgevonden!!! Bekijk anders de modding-subfora eens. In de Master Tutorial List staan veel leukere dingen die je kunt doen met je vaardigheden.

Niet dat ik je wil ontmoedigen, ga vooral door met het tweaken van bestanden! Maar ik denk niet dat het heel interessant is voor andere forumbezoekers, dus meld het pas bij iets belangrijks.

PS voor de moderators: ik weet dat dit mogelijk overkomt als moderator-gedrag, maar ik help hem alleen maar oké?

Geplaatst:
Dit hoort amper thuis in de modding showroom, want dit is het meest simpelste dat je kunt veranderen aan GTA. Een getalletje bij de snelheid veranderen kan echt iedereen en is niks om opgewonden over te raken. Verwacht absoluut niet dat je iets helemaal geweldigs hebt uitgevonden!!! Bekijk anders de modding-subfora eens. In de Master Tutorial List staan veel leukere dingen die je kunt doen met je vaardigheden.

Niet dat ik je wil ontmoedigen, ga vooral door met het tweaken van bestanden! Maar ik denk niet dat het heel interessant is voor andere forumbezoekers, dus meld het pas bij iets belangrijks.

PS voor de moderators: ik weet dat dit mogelijk overkomt als moderator-gedrag, maar ik help hem alleen maar oké?

Ja dit was de enigste code die ik wist en die (voor mij) werkte na een tijdje. Ik had niej verw8 iets geweldigs gemaakt te hebbe, maar gewoon voor de fun begrijp je?

Geplaatst:

Dit ziet er wel grappig uit.

Maar ook een beetje stom.

Ik snap eigenlijk helemaal niet wat je bedoeld. :duh:

Maar misschien vinden andere mensen dit wel een super creatie :puh:

Offtopic: o nee ik stink :schater::puh:

Geplaatst: (bewerkt)

dit is volgens mij al lang bekend

:eten::eten:

:eten::eten:

offtopic: wat is dat kleine streepje onder mijn naam?

:eten:

Bewerkt: door dikke moordenaar
Geplaatst:
offtopic: wat is dat kleine streepje onder mijn naam?

:eten:

Dat komt tevoorschijn waneer je je bericht bewerkt. Nu, back to topic...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...