Jump to content

Nieuwe digitale screenshots


b4rtsimps0n

Recommended Posts

Ziet er wel aardig uit .. maar de drawdistance vind ik niet echt goed ! :bier:

ik denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken over de drawdistance :puh: De focus is ook anders op sommige screenshots, bijvoorbeeld die bij het water, de focus is op het water en de stad vaag op de achtergrond. Bij de preview van IGN lees je ook dat de demo die ze spelen bestaat uit erg vroege code en maar 1 stadsdeel bevat.

Dan Houser heeft volgens mij vaak genoeg belooft in interviews in magazines dat de drawdistance sterk verbeterd wordt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit, ik heb eventjes een aantal screens bekeken bij IPG (toch?) en waarbij je Nico in die drukke straat ziet, moet je vooral eens letten op de lantaarnpaal rechts op de screen: Juist, een stukje van kapot! :) En Nico's rimpels al eens gezien?

De graphics zien er ook érg netjes uit, vooral de gebouwen. Ik hoop dat R* niet veel meer gaat aanpassen zoals bij GTA San Andreas; bekijk maar eens de screens vóór hij uitkwam en zoals het nu is geworden...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn geen nieuwe screenshots. Deze kwamen oorspronkelijk van IGN en Gamesradar, en zijn al bekend gemaakt op gtaforum in dit topic. De pagina van insidegamer laadt trouwens inderdaad vrij sloom bij mij, hoewel ik wel MSN en BitTorrent op de achtergrond heb draaien, en vooral BitTorrent scheelt een hoop. Anyway, geen nieuwe afbeeldingen, maar nog steeds hele mooie screens :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Zalige plaatjes. Leuk dat we Nikko ook eens met een wapen zagen omgaan.

Vraagt naar meer :eten:

Ps: duurt wel heel lang om te laden :bonk:

Ja heel indrukwekkend. Volgende keer zou ik graag ingame scans zien :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...