b4rtsimps0n Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ziet er wel aardig uit .. maar de drawdistance vind ik niet echt goed ! ik denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken over de drawdistance De focus is ook anders op sommige screenshots, bijvoorbeeld die bij het water, de focus is op het water en de stad vaag op de achtergrond. Bij de preview van IGN lees je ook dat de demo die ze spelen bestaat uit erg vroege code en maar 1 stadsdeel bevat. Dan Houser heeft volgens mij vaak genoeg belooft in interviews in magazines dat de drawdistance sterk verbeterd wordt Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik kan niet meer wachten. Wat ziet het er vet uit Reageren
GTACLAN Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Wow dat is echt super mooi Thanx voor de screens Reageren
mad_ce Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Zot, het ziet er veel belovend uit !!! Ik kan gewoonweg niet meer wachten tot ik er meer van zie! MORE Aan deze scan te zien is Didier Sachs weer van de parij !! Zie boxershort http://files.gtanet.com/images/3289.jpg Reageren
Markant Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Echt prachtige screens, nog veel mooier als ik had verwacht! Ik kan niet wachten tot oktober :-) Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Mooie screens. Water is erg mooi en de draw distance is soms wel 2 km! Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ziet er mooi uit, ik heb eventjes een aantal screens bekeken bij IPG (toch?) en waarbij je Nico in die drukke straat ziet, moet je vooral eens letten op de lantaarnpaal rechts op de screen: Juist, een stukje van kapot! En Nico's rimpels al eens gezien? De graphics zien er ook érg netjes uit, vooral de gebouwen. Ik hoop dat R* niet veel meer gaat aanpassen zoals bij GTA San Andreas; bekijk maar eens de screens vóór hij uitkwam en zoals het nu is geworden... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Hey Op Insidegamer zag ik een paar foto's van GTAIV waarvan ik dacht dat die nieuw waren. Hier staan ze: http://www.insidegamer.nl/playstation3/gra...iv/screenshots/ Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ligt het aan mijn comp of is het nou sloom laden... en trouwens mooie en plaatjes hoor Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Eigenlijk zijn alleen de bovenste nieuw. Ze staan er pas vanaf vandaag Reageren
Black Force Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ja ik had ze vanmiddag ook al bekeken, superscreens, van een superspel! alleen als je het spel speelt ziet het er denk ik nog mooier uit als op de screens. Reageren
K.O. Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Dit zijn geen nieuwe screenshots. Deze kwamen oorspronkelijk van IGN en Gamesradar, en zijn al bekend gemaakt op gtaforum in dit topic. De pagina van insidegamer laadt trouwens inderdaad vrij sloom bij mij, hoewel ik wel MSN en BitTorrent op de achtergrond heb draaien, en vooral BitTorrent scheelt een hoop. Anyway, geen nieuwe afbeeldingen, maar nog steeds hele mooie screens Reageren
mad_ce Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Zalige plaatjes. Leuk dat we Nikko ook eens met een wapen zagen omgaan. Vraagt naar meer Ps: duurt wel heel lang om te laden Ja heel indrukwekkend. Volgende keer zou ik graag ingame scans zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.