Jump to content

GTA IV in de PowerUnlimited.


Nickonly

Recommended Posts

Ik keek zojuist in m'n brievenbus, en zag daar de Power Unlimited liggen. Ik kijk op de omslag, zie ik dat er een "First Look" van GTA IV in staat! Ik Blader er meteen heen om te kijken wat het inhoud. Er zit volgens mij 1 nieuwe screen bij. Ik weet niet zeker of ie nieuw is, maar zo lijkt ie wel! Wat er verder in staat moet ik nog verder bekijken, want ik heb 'm net. Misschien zal ik zodadelijk even een lijstje maken met nieuwe info die er in staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het net even door gelezen, en ik moet zeggen dat er eigenlijk helemaal niets nieuws in staat wat we nog niet weten. Wel word benadrukt dat de camera dichterbij en lager geplaatst is. Ook word er een uitleg gegeven waarom R* zo weinig informatie vrij geeft. Ze melden ook dat in de komende maanden een nieuwe trailer komt, en ook een evenement waarbij er meer info gegeven zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

en laat dat evenement nou de E3 zijn van 10 tot 13 juli, ik weet het haast wel zeker, en ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe trailer, in welke mate de grafics verbeterd zijn tov te eerste.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je mischien de reden willen vertellen waarom Rockstar zo weinig informatie geeft?

Volgens de PU doen ze dat niet, omdat ze dat bij SA wel hebben gedaan, en dat daarom de spelers minder verast waren toen ze het speelden. Bij IV willen ze dus het verassings effect er denk ik inhouden.

Link to comment
Delen op andere websites

dat vind ik goed van ze, want dan denk je bijvoorbeeld tijdens het spelen van, o dat kan ook, en oh, er zitten toch vliegtuigen in!! lol :bonk: , nee dat denk ik ook weer niet, maar het is wel leuk dat ze sommige functies ect. in het spel niet bekend maken, zodat de speler ze zelf ontdekt!

helemaal TOP!

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je mischien de reden willen vertellen waarom Rockstar zo weinig informatie geeft?

Volgens de PU doen ze dat niet, omdat ze dat bij SA wel hebben gedaan, en dat daarom de spelers minder verast waren toen ze het speelden. Bij IV willen ze dus het verassings effect er denk ik inhouden.

Dat is inderdaad erg slim van R*. Ik persoonlijk vind het erg spannend en kijk met smart uit naar de nieuwe trailer van GTA IV, terwijl dit gevoel met veel meer info, flink getemperd zou zijn. R* laat ons iig voorlopig nog in het ongewisse :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je mischien de reden willen vertellen waarom Rockstar zo weinig informatie geeft?

Volgens de PU doen ze dat niet, omdat ze dat bij SA wel hebben gedaan, en dat daarom de spelers minder verast waren toen ze het speelden. Bij IV willen ze dus het verassings effect er denk ik inhouden.

Dat is inderdaad erg slim van R*. Ik persoonlijk vind het erg spannend en kijk met smart uit naar de nieuwe trailer van GTA IV, terwijl dit gevoel met veel meer info, flink getemperd zou zijn. R* laat ons iig voorlopig nog in het ongewisse :-)

Is wel irrtant, dat ze dan zeggen wanneer de trailer uitkomt, kun je aftellen

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik al wel verwacht dat er niks in komt te staan.

De PU wordt al best lang voor dat ie in de winkels ligt geschreven, dus al die info is al lang bekend.

Maar verder wel handig dat je het in het Nederlands kan lezen want de site's waar ik het lees zijn allemaal engels.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat inderdaad al bekende informatie in. Het is gewoon een eerste kijk op wat we tot nu toe weten over GTA IV en dat gebundeld in een maandblad. Voor de GTA die-hards onder ons zal er geen nieuwe informatie in staan. Er staan in ieder geval geen baanbrekende feiten in over de nieuwe GTA. Wel ben ik één ding tegen gekomen wat ik waarschijnlijk heb gemist op internet: dat je muziek uit voorbijgaande wagens kon horen, wat een leuk detail is in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...