L-Yah Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Tijdens de missie The Black Project was ik aan het zoek naar armor toen ik bij een paar radar's een roze rondje zag staan. Toen ik hierin ging staan stond er iets met SAM's deactivated. Ik weet niet of het echt werkt want ik kom maar niet verder bij ide missie. Ik hoop dat iemand vor mij kan uitvinden of dit echt werkt of dat het iets anders is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 ja de SAM sites worden dan eenmalig uitgezet...anders word je helemaal doodgeschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 En ze zijn weer ingeschakeld als de Missie gehaald is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 En ze zijn weer ingeschakeld als de Missie gehaald is. Als je de missie klaar hebt kan je ze ook met een rocket launcher kapot knallen kan je alsnog als je daar een hydra wilt stelen veilig weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 nee dat kan niet, anders is het ook niet leuk...het moet mysterieus blijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 ik vind van niet maar ander is het wel niet zo leuk dan heb je geen actie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 maar als je ze gewoon zo vrij kan uitschakelen, dan is ook nog de vraag kom je wel levend uit de base haha snapie . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Je kan net zo goed naar je eigen vliegveld gaan want de Hydra staat er alleen als je een van de laatste missie's hebt gehaald en dan heb je al een missie gehaald dat de Hydra wel bij je eigen vliegveld staat en dat is nog eens dicht bij de no fly zone ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 lol inderdaad :o Maar waarom zo dicht erbij snap ik nog steeds niet *ik hoop nog steeds op een geheime doorgang naar de basis eronder :rolleyes: * Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 probeer www.stuckgamer.com dat is eeen site met alllemaaal video guides Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Ik ga in Area 69 nooit een Hydra halen. Ik leen er m'n Rhino's ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.