Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

het is gewoon uitproberen hoe photoshop werkt, dus ik verwacht er niet te veel van

ipodvectorha7.png

zo is hij met vector weerspiegeling.

ik heb de kleur ook veranderd

en hem aan de bovenkant transparant

ipodvector2cq0.png

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:

De vector brushes zijn vrij goed geplaatst, alleen op sommige plaatsen, zoals in de linker onderhoek, zijn er veel te veel brushes bij elkaar, dat is niet zo mooi. Ook vind ik dat je een beetje hebt overdreven met de kleuren, je kunt het best gewoon drie verschillende kleuren nemen en daar mee werken. De iPod's zijn goed geplaatst, en de weerspiegeling van de iPod's is ook goed, alleen de weerspiegeling van de rest is niet zo goed gelukt. Ik vind het dus niet echt geslaagd, maar als het maar om te proberen is, is dit natuurlijk niet erg. Je krijgt nu een 6/10. :)

Geplaatst:

ben het helemaal eens met eros, maar ik wil nog wel iets toevoegen.

je Ipods zijn in spiegelbeeld, maar de vectors niet. het is wel grappig maar het klopt niet.

6,99/10

Geplaatst:
De iPod's zijn goed geplaatst, en de weerspiegeling van de iPod's is ook goed, alleen de weerspiegeling van de rest is niet zo goed gelukt.
je Ipods zijn in spiegelbeeld, maar de vectors niet. het is wel grappig maar het klopt niet.

6,99/10

die weerspiegeling bedacht ik me later ook, maar ik ga het vanmiddag verbeteren

Geplaatst:

Ik vind dit buiten gewoon prachtig werk '' Twankala '' echt mijn complimenten ik wil zelf ook leren hoe je Vector signatures maakt maar niemand maakt er een tutorial over, maar ik vind dit echt goed!

Kun je vertellen hoe je dat soort spiegelbeeld achtig iets creeërt?

Cijfer 10/10.

Ik vind dit buiten gewoon prachtig werk '' Twankala '' echt mijn complimenten ik wil zelf ook leren hoe je Vector signatures maakt maar niemand maakt er een tutorial over, maar ik vind dit echt goed!

Cijfer 10/10.

Om zo'n soort effect te creëren duplicate je de layer die je wilt weerspiegelen eerst, en dan ga je naar Edit >transform> flip vertical. Nu moet je het wellicht een beetje naar boven of naar onderen verplaatsen. Vervolgens gum je een paar stukjes uit, of je voegt wat effecten toe. Als laatste zet je de opacity wat omlaag, en je hebt een weerspiegelingseffect. Om dit nog beter te kunnen raad ik je toch aan wat tutorials te volgen.

Leuk werk voor je eerste vector design Twankala. De brushes zijn goed toegepast, maar het zijn er teveel die erg op elkaar lijken in mijn ogen. Probeer hier eens wat bloemetjes of rare vormen doorheen, en kijk eens wat het opleverd. Het weerspiegelingseffect en de kleuren zijn erg mooi gedaan, het enige wat in dat opzicht ontbreekt is een border met een leuk kleurtje. Maar voor je eerste vector design ziet het er zeker goed uit,

71%

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Cijfer 10/10.

hier zie je een tutorial van .levi. over reflectie.

wat er volgens mij niet bij staat en wel leuk is, is dat de bovenkant en de onderkant een andere kleur moet hebben, maar die wel op elkaar lijken.

succes

Geplaatst:

Ik vind hem prachtig.

Volgens mij is dit veel werk.

En ook nog eens moeilijk. :clown:

De achtergrond kleuren vind ik wel iets hebben.

De onderkant is minder. :duh:

Toch een 7

Geplaatst:

Ik heb niet veel verstand van vector, maar ik zal maar even raten: Ik vind het op zich wel erg nice, leuke vector! Maar die screens van een Ipod passen niet, qua kleuren! Wel een leuk spiegeleffect moet ik zeggen! Als het je eerste is zeg ik knap! 7/10

zo is hij met vector weerspiegeling.

ik heb de kleur ook veranderd

en hem aan de bovenkant transparant

ipodvector2cq0.png

Bewerkt: door twankala
Geplaatst:

Nu ziet hij er al veel beter uit! Erg nice, ook een beetje ''out of bound''! LEuke bewegingen en goede weerspiegelingen! KUTGW!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...