yvea0 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Veel mensen hebben Vista gekocht, en willen bijvoorbeeld iets instaleren, wat niet werkt. Omdat het windows vista is. In deze korte uitleg leg ik uit hoe je een toepassing ( games, installers, enzovoort ) perfect uitvoert. (Dit werkt niet altijd, maar wel heel vaak) STAP 1: Zoek het .EXE bestandje op, waarmee je de toepassing moet starten. ( dit kan ook een snelkoppeling zijn ) STAP 2: Rechter muisknop --> eigenchappen. Kies nu het tablat "Compatibiliteit" STAP 3: Vink aan: Dit programma in deze Compatibiliteitsmodus uitvoeren kies: Windows XP ( Service pack 2 ) Als dit niet werkt, of als het niet erg perfect loopt, kies: Windows 98 / Windows ME Klik nu op OK. Nu zou het moeten werken Nog vragen, stuur me een PM'etje, of laat een reactie achter Yvea Bewerkt: 27 mei 2007 door yvea0 Reageren
DJRobin Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Het helpt ook als je 'Dit progamma als Administrator uitvoeren' aanvinkt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.