Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Canitura 6p is part of GTA2 Renewd, a GTA2 mod made by need my speed (also known as nlspeed, nms, or needms). GTA2 Renewd is not released, yet...

Canitura 6p is a 6 player map, and is based on team work. Altough you can kill your own team members, or do free for all. You have 2 spawn points, 1 at the south west point of the map, and another 1 at the north east point. This map is symetrical designed, meaning no spawn point has an unfair advantage over the other spawn point. This map is free to download, and free to put on the web, but give credit to me.

Download version 2.0: http://rapidshare.com/files/33328953/Canitura_6p.zip.html

Changelog version 2.0:

-Fixed some bugs

-Added more detail to buildings

Typed in english because of (3) english members. :clown:

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:
Typed in english because of english members. :clown:

Wow, all three of them? (Met andere woorden, houd het svp. bij Nederlands, gezien het feit dat je de taal machtig bent).

Ik weet niet hoeveel je nog van plan bent te doen aan deze map, maar er moet nog heel wat gedaan worden aan de tiles. Allereerst gebruik je veel muurtiles als daktiles, is er weinig afwisseling in tiles en zijn dakranden niet afgewerkt. Hierdoor lijkt alles hetzelfde, wat je map erg saai maakt. Zorg voor correcte daktiles, meer variatie in tiles en gebruik rand- en hoektiles om je daken er netter uit te laten zien. Daarnaast zijn veel wanden maar van één kant zichtbaar. Je kunt tiles aan beide kanten zichtbaar maken door ze als 'flat' aan te merken. Hierbij wil ik je echter adviseren dit soort muren niet teveel te gebruiken in je map: Ze zijn slecht te zien, wat erg irritant is ingame. Ik zie ook dat er een aantal gebouwen met 'gaten' zijn, waardoor je naar binnen kunt lopen. Ik raad af om grote overdekte ruimtes te maken, omdat je ingame niet kunt zien wat er onder het plafond gebeurt. Ook kun je beter tunnels dan overdekte ruimtes maken, omdat je in de laatsten snel vast komt te zitten.

Verder zeg je van plan te zijn slechts twee restartzones in te stellen, maar dit zal niet werken: Je hebt minstens een restart per speler nodig, dus zes in dit geval. Ook zeg je het level symmetrisch te hebben ontworpen, om te voorkomen dat bepaalde spawn points een voordeel hebben. Dat is uiteraard een goed idee, maar ik kan eigenlijk weinig symmetrie ontdekken in je level.

Al met al is het begin er, maar je map heeft in mijn idee nog veel werk nodig.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik bedoelde kwa wapens, voorderest is het inderdaad wenig symetrisch. :clown:

Maar ik was an plan inderdaad nog wat detail aan te brengen, en goed dat je het zegt van dat flat, ik vond het al zo raar. Elke speler had trowuens een ander spawnpoint. ook heb ik alle muren (die nodig waren) enzo nu even flat gemaakt. Ik ga nu even wat detail aan brengen, en zal vanmiddag misschien de vernieuwde versie uploaden.

Bewerkt: door need my speed
Geplaatst:

he lantyz als je alleeen nedarlands wel wat denk je dan van dubbel talig

He lantyz if you only like dutch wat would you think of doing it in 2 languages

Geplaatst:

Ik weet het, ik ben geen Lantyz, ik ben zelfs geen eekhoorn (voor als je het niet wist, Lantyz is een eekhoorn), maar ik vraag me af of Lantyz begrijpt wat je bedoelt...In ieder geval begrijp ik niet wat je bedoelt. :clown: Dus kan je misschien wat duidelijker typen? :?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Need my speed! is dit jou GTA2 wereld die je hebt gemod!

en is dat de link ? waar moet je dat spul in GTAII zetten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...