!epica! Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik kan Cesar Vialpando niet beginnen als je die mod garage in moet gaan gaan die deuren niet open hoe krijg ik ze weer open? zal 't mischien zijn dat er een fout zit in die auto omdat ik de auto heb verandert?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik kan Cesar Vialpando niet beginnen als je die mod garage in moet gaan gaan die deuren niet open hoe krijg ik ze weer open? zal 't mischien zijn dat er een fout zit in die auto omdat ik de auto heb verandert?? Het kan er aan liggen, ja. Al weet ik het aan de andere kant ook weer niet zeker, omdat je slechts het model hebt vervangen. Het kan ook simpelweg zijn dat je er met de verkeerde auto voorstaat. Loco Low Co zal namelijk alleen opengaan voor lowriders. Onder die categorie vallen deze wagens: Blade Broadway Remington Savanna Slamvan Tahoma Tornado Voodoo Sta je er met iets anders voor, dan gaat de garage niet open. Sta je er wél met één van deze voertigen voor, verwijder dan even de mods. Reageren
!epica! Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik kan Cesar Vialpando niet beginnen als je die mod garage in moet gaan gaan die deuren niet open hoe krijg ik ze weer open? zal 't mischien zijn dat er een fout zit in die auto omdat ik de auto heb verandert?? Het kan er aan liggen, ja. Al weet ik het aan de andere kant ook weer niet zeker, omdat je slechts het model hebt vervangen. Het kan ook simpelweg zijn dat je er met de verkeerde auto voorstaat. Loco Low Co zal namelijk alleen opengaan voor lowriders. Onder die categorie vallen deze wagens: Blade Broadway Remington Savanna Slamvan Tahoma Tornado Voodoo Sta je er met iets anders voor, dan gaat de garage niet open. Sta je er wél met één van deze voertigen voor, verwijder dan even de mods. Ja, daar kwam ik ook net achter ik dacht eerst van ik zla maar eens toeteren maar dat wou die niet toen dacht ik ik probeer 't wel met andere en toen lukte 't wel maar als nog bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik kan Cesar Vialpando niet beginnen als je die mod garage in moet gaan gaan die deuren niet open hoe krijg ik ze weer open? zal 't mischien zijn dat er een fout zit in die auto omdat ik de auto heb verandert??Tijdens deze missie krijg je al een low-rider met hydraulics, je kan deze toch gebruiken voor de missie Cesar Vialpando!Als je de missie High Stakes, Low-Rider van Cesar Vialpando bedoeld dan heb je inderdaad óók een lowrider (zie lijstje van -Matthijs-) nodig maar die hoef je niet te 'pimpen'. Ik raad je trouwens aan om er in ieder geval geen hydraulics op te zetten omdat dit de race alleen maar moeilijker maakt en de kans dat je auto aan de finish bijna helemaal aan barrels ligt is vrij groot. Met andere woorden: zonde van 't geld dat je in die auto stopt, maar die keus is natuurlijk vrij succes. Reageren
Suburban Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 (bewerkt) Cesar Vialpando is geen race, die komt later namelijk dit is dat je moet "dansen" op de beat met je hydraulics, maar je krijft al een auto met die, dus die hoef je er niet in te zetten pimpen is zoiezo niet verplicht in deze missie, alleen als je dat wilt. conclusie : neem gewoon de savanna die je krijgt en rij ermee naar de meeting suc6 Suburban EDIT: o sorry koe, had niet gezien, dat je ook een link gaf naar High Stakes, Low Rider. Mijn excuses Bewerkt: 27 mei 2007 door Suburban Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.