Jump to content

Gerucht als feit op ps3only


mad_ce

Recommended Posts

Om je weg binnen de game te vinden, zal je eerst een aantal introducerende missies kunnen kiezen. Hierin zal je als Nikko Bellic spelen. Voordat dit voorverhaal eindigt komt Nikko bij Roman's zakenpartner, genaamd Mosha. Hier zal je drugsgeld terug moeten halen van de gang Carta Once (Card 11). Deze gang is gebaseerd op de Columbian Cartels uit GTA III en de levensechte gang MS-13. Nikko Bellic zal aan het einde van deze ontmoeting echter aan zijn einde komen. Roman Petronov wordt bedolven onder schuld en verdriet, waardoor hij het criminele pad betreedt.

Bron http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3892

Ik hoop het :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dat zal betekenen dat je na de drugsdeal niet niko speelt maar roman ?????

maar waarom zeggen ze op bijna elke site dat niko de hoofdrol speler is en laten ze hem zien in de trailer

terwijl je hem dus maar eventjes speelt ??

maaja ik geloof het niet echt ??

maar we zullen zien ! :puh::P

Link to comment
Delen op andere websites

Er wordt er toch al lang over gepraat dat Roman het hoofdpersonage zou worden...

Volgens mij is dit toch een aanwijzing, betrouwbaar of niet, dit blijft de vraag...

Bewerkt: door mad_ce
Link to comment
Delen op andere websites

De heren van ps3only vertalen bijzonder slecht, of vermelden moedwillig niet dat het om een gerucht gaat en presenteren het als een feit.

Als je echter terug gaat naar de bron van het bericht, die ze gelukkig nog wel vermelden, dan kunnen de mensen die het engels voldoende machtig zijn, lezen dat het allemaal geruchten zijn, gepost door ene "Jadex9 op de GameFAQS". Net zo betrouwbaar dus, als een verhaal dat hier door iemand uit de duim kan worden gezogen.

De opmerking boven het rijtje onderaan:

"De volgende geruchten zijn gepost door Jadex9 op de GameFAQS boards"

slaat dus in de engelse tekst op het hele verhaal, dus ook wat ps3only in het eerste stuk als feit presenteerd.

Niets meer of minder dus, dan een fantasie van een forum-member op GameFaqs.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, hier kwam ik weken geleden al mee, en toen werd mijn topic weer eens gesloten.

Dit is heus niets nieuws hoor en jullie lopen erg achter.

Zei ik dat het iets nieuws was? Néé! en hoe kan ik weten dat jij hierover al een topic had alst ie gesloten was :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ps3only.nl is idd zeker niet betrouwbaar

tis alleen een leuke site om afentoe screens tekijken

heb allis geklaagt bij ze :puh:

en ze zetten om de domste dingen al een 'nieuws' bericht op hun site

terwijl somige dingen al 2 weken of langer bekend waren lol :puh:

maar ik weet niet of het waar is.. het maakt me ook niet echt super veel uit

we zien het vanzelf wel 19 october of later :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...