kevin3495 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 hallo weet iemand hoe ik Mad dog kan voltooien ??? alvast bedankt kevin Reageren
Preddy Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 hallo weet iemand hoe ik Mad dog kan voltooien ???alvast bedankt kevin Voor de beschrijving van deze missie stuur ik je graag door naar de Missiebeschrijving op WikiGTA. Je kan daar precies lezen hoe de missie gedaan moet worden. Voor beeld materiaal heb ik ook een Filmpje voor je opgezocht zodat je dat kan vergelijken met hoe jij het hebt geprobeerd.Er kan nog een bug in deze missie voorkomen. Valt Madd Dogg te vroeg van het dak, terwijl je de auto nog niet eens hebt gepakt, dan heb je waarschijnlijk de Riot Cheat ingevoerd en ermee opgeslagen. Het is nu niet meer mogelijk om de missie te halen en is de savedgame dus ongebruikbaar geworden voor het verderspelen van de storyline. Reageren
kevin3495 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 dus ik moet helemaal opnieuw starten ???? kan ik de cheat niet uitschakelen ??? (heb ik dus geen zin in) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 dus ik moet helemaal opnieuw starten ????kan ik de cheat niet uitschakelen ??? (heb ik dus geen zin in) Nope, dat kan helaas niet. Mocht je niet overnieuw willen beginnen, download dan een savegame: Versie 1 Versie 2 Download hem, pak hem uit, en plaats hem in de "GTA San Andreas User Files"-map, te vinden in "Mijn Documenten". De versie kan je zien in het menu, rechtsonder. Reageren
kevin3495 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 dus ik moet helemaal opnieuw starten ????kan ik de cheat niet uitschakelen ??? (heb ik dus geen zin in) Nope, dat kan helaas niet. Mocht je niet overnieuw willen beginnen, download dan een savegame: Versie 1 Versie 2 Download hem, pak hem uit, en plaats hem in de "GTA San Andreas User Files"-map, te vinden in "Mijn Documenten". De versie kan je zien in het menu, rechtsonder. 1 ik heb de xbox versie 2 ik heb de kabel niet en ik wil graag moden en dat soort dingen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 dus ik moet helemaal opnieuw starten ????kan ik de cheat niet uitschakelen ??? (heb ik dus geen zin in) Nope, dat kan helaas niet. Mocht je niet overnieuw willen beginnen, download dan een savegame: Versie 1 Versie 2 Download hem, pak hem uit, en plaats hem in de "GTA San Andreas User Files"-map, te vinden in "Mijn Documenten". De versie kan je zien in het menu, rechtsonder. 1 ik heb de xbox versie 2 ik heb de kabel niet en ik wil graag moden en dat soort dingen Dan vrees ik dat er niets anders op zit als een nieuwe game te starten... Of je gaat gewoon in deze savegame verder, maar dan zonder de storyline uit te spelen (er zijn nog genoeg side-missions ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.