88steven88 Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 kan iemand helpen met die NRG-500 missie (san-fiero) want hij lukt me niet ik krijg steeds die dingen niet te pakken dat ik moet springen in die half pipe die heel hoog zitten. iemand tips of manieren om ze te halen? Reageren
nickdezot Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 kan je mss wat meer er over vertellen want ik heb geen flauw idee waarover je het hebt, is het een verhaalmissie of niet? Reageren
barry Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Ik weet al wat hij bedoeld, in de Easter Dock's staat in het ''droog hok'' (zo'n diepe kuil) een NGR-500. Als je daar op srpingt krijg je een missie. Maar je moet hard rijden, zo vlieg je omhoog. Reageren
Disturbed Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 jah die missie moet ik ook nog steeds doen, maar ik vermijd hem steeds :lol: waar ik ook gek van word is als je wil springen om een ring te pakken, dat de camera niet meewerkt... Reageren
De Gta Master Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Je ziet soms soort al een witte schaduh(licht) op de grond dus weet je precies waar je moet springen Reageren
Disturbed Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 ok thnx ik ga erop letten Reageren
88steven88 Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2004 dan alsnog dan ga ik met me neus naar die ring staan en rijd ik helemaal naar achter tot hij niet verder kan maar dan lukt hij nogsteeds niet omdat ik te weinig vaart heb. hoe hebben jullie hem gehaald? Reageren
CJ-SA Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Eerst alle makkelijke halen en dan de moeilijke . zo heb je flink wat tijd voor de moeilijke , neem een flinke aanloop gewoon en dan vol gas dan moet het lukken . Reageren
-Richard- Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Ik heb hem alwel gehaald. Een beetje kijken waar die ringen zijn,en met vol gas ertegenaan. (makkelijk) B) Reageren
88steven88 Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 maar ik heb geen genoeg ruimte om een aanloop te nemen duzz want als ik dan van die sluisdeuren een aanloop neem moet ik op een gegeven moment een bocht maken en dan kom ik weer verkeerd uit iemand daar tips over? of moet ik ergens anders vandaan me aanloop nemen? Reageren
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 maar ik heb geen genoeg ruimte om een aanloop te nemen duzzwant als ik dan van die sluisdeuren een aanloop neem moet ik op een gegeven moment een bocht maken en dan kom ik weer verkeerd uit iemand daar tips over? of moet ik ergens anders vandaan me aanloop nemen? Ik hield R1 ingedrukt (de rem) en dan ook X. En vervolgens R1 weer loslaten, je motor slipt wel een beetje weg. maar zo kreeg ik meer vaart dan als ik een normale aanloop nam... Reageren
Decepticon Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Sluisdeuren is goed maar zorg ervoor dat je bike skill wel vol is. Heb gewoon voor de meeste langs de zijkant schuin erop gereden op het goeie moment. (wel een deel keer opnieuw gedaan) greetz Reageren
Dutsj Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Je l3 stickje ietsje meer naar voren shchuiven!! maar niet teveel dan ga je staan.. als je het met mate doet zal CJ een soort zicht verschuilen achter het windschermpje op de motor en ga je veel harder Reageren
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Bij mij gaat hij altijd gelijk staan! Reageren
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Bij mij gaat hij altijd gelijk staan! Dan duw je de stick te ver naar voren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.