Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 hey ik ben van plan gta san andreas opniuew te kopen maar daan ook voor de pc maar min vraag is als ik de allerlaatste save game download heb ik dan alle missies gwon gehad? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ja, als je de save-game met End of the Line download moet je alle misses achter de rug hebben inderdaad. Blijft misschien nog over wat andere dingen die je misschien nog zou moeten doen, maar als je dat ook niet wilt kun je ergens een 100% save-game downloaden. En het is zeker een aanrader op PC Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 ok bedankt maar waar download je dan de 100procent save game als jullie dit ook op het forum hebben Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Aanschouw . Gemaakt door onze San Andreas-topper: Dizzee! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 he maar wat is dat versie 1.0? of waar zijn die versies voor? Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) Dan zal ik jou ook even het 'versie-verhaal' uitleggen: Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm. V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan. V2: Je ziet het rechtsonderin staan. Modden: V1: Kan, wel bugs. V1.1: Kan, geen bugs. V2: Kan niet, geen bugs. Het verhaal: Eerst, toen er nog helemaal geen Hot Coffee Mod was, had R*, die nog helemaal niet aan meerdere versies dacht, GTA: San Andreas geïntroduceerd. Een aantal modders had toen verborgen sex[/font]scenes weten te vinden. Zij hadden toen een mod gemaakt waarin je dat zag. R* had al een keer voor de rechter moeten staan en wou dit toen natuurlijk niet. Ze brachten V2 uit, deze versie was niet meer te modden. R* was zo slim om gelijk wat vervelende bugs eruit te halen. V1 ging per direct van de markt en V2 kwam er voor in de plaats. Fans van GTA: San Andreas vonden het niet leuk dat je niet meer kon modden. Ze brachten toen een patch uit dat je wel kon modden en dat de bugs eruit waren. DAT is nu V1.1 geworden. Zoals je ziet is er met sommige versies te modden, en met sommige niet. Ook versschillen het aantal Bugs in het spel mdet elkaar. In V1 zijn zoals je ziet alle Bugs er nog en is er ook te modden. Met V2 is niet te modden maar zijn een aantal Bugs er wel uit. V1.1 is als het ware een 'mix' van de twee versies, want daar kan je modden en zijn er een aantal Bug uitgehaald.Als jij nu GTA SA gaat aanschaffen zul je hoogstwaarschijnlijk V2 krijgen waardoor je niet kunt modden. Als je het wel wilt doen raad ik je de Patch die op deze site staat aan. Je hoeft enkel die patch uit te pakken en hem te gebruiken. Zet hem wel in je SA map want anders kan hij de bestanden die hij nodig heeft niet vinden. Ik raad je aan om back-ups te maken van Script.img en Main.scm, als het mislukt kan ik daar niet voor aansprakelijk zijn. Gebruik op eigen risico! Voor de savegame van Dizzee uit de downloaddatabase zul je V1 moeten hebben dus dan moet je de patch gebruiken. Je kan ook een V2 savegame downloaden, alleen is de 100% daarvan niet in de downloaddatabase te vinden. VWO-er Bewerkt: 25 mei 2007 door VWO-er Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) is er ook een 100%savegame voor`1.1? of is dat gwon 1.1 Bewerkt: 25 mei 2007 door jens_nl_nl Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 V1.1 staat gelijk aan V1. Dus V1.1 savegames verschillen niet van V1. Wel zijn de Bugs dus verwijderd, verder is er niks anders aan. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 he over dat modden ik ga er vooral car mods en bike en vliegtuig mods enzo inzetten en ook hety eiland alcatrez denk ik maar zie ik dan ook mensen rondrijden in die autos die gemod zijn? Reageren
K.O. Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 he over dat modden ik ga er vooral car mods en bike en vliegtuig mods enzo inzetten en ook hety eiland alcatrez denk ik maar zie ik dan ook mensen rondrijden in die autos die gemod zijn? jup, zolang de auto's gewoon dezelfde variabele-naam en ID blijven hebben, zullen ze gewoon blijven spawnen. Dit staat namelijk beschreven in de main.scm, en de ***.dff en ***.txd's hebben hier niet veel mee te maken. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 he over dat modden ik ga er vooral car mods en bike en vliegtuig mods enzo inzetten en ook hety eiland alcatrez denk ik maar zie ik dan ook mensen rondrijden in die autos die gemod zijn? jup, zolang de auto's gewoon dezelfde variabele-naam en ID blijven hebben, zullen ze gewoon blijven spawnen. Dit staat namelijk beschreven in de main.scm, en de ***.dff en ***.txd's hebben hier niet veel mee te maken. kun je dat wat beter uitleggen meschien over main.scm .diff en txd.ofzo >>> Door Dutchy3010: Graag je modding-vragen in je andere topic stellen, en in dit topic vragen te stellen over de save game.<<< Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 he ik heb die patch binne gehaald ge opend en dan zegt ie later old file does not exice ofzo Reageren
Aukz Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Heyy, Ook ff vraagje over de savegame... ik heb die savegame gedowd van dizzee... maar als ik die erin zet en laad, dan begin ik gewoon helemaal opnieuw... Hoe kan dit ?? MVG Aukz Bewerkt: 30 mei 2007 door Aukz Reageren
The GamerII Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Dizzee's savegame is V1 en waarschijnlijk is jouw versie V2. Ik heb even wat gezocht en heb een soort van identieke savegame gevonden: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1641 Good luck Reageren
Aukz Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Heyy, thnx man !!! deze doet het inderdaad wel... dus kep v2 kun je die nog downgraden naar v1.1 ??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.