Jump to content

9/11?


Dastard

Recommended Posts

mischien zit ground zero wel in het spel (de plek waar de twin towers stonden). chek de google earth screen

We zullen zien wat erop die plek komt te staan. Misschien halen ze dat stukje weg!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    5

  • b4rtsimps0n

    4

  • Dastard

    3

  • IV trailer

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, ze halen het mischien wel weg. Maar sowieso kunnen ze toch geen 100% idenitieke Liberty City maken in vergelijking met New York?

Nee is veel te groot. Zeker nu we weten dat het kleiner wordt dan SA

Link to comment
Delen op andere websites

mischien zit ground zero wel in het spel (de plek waar de twin towers stonden). chek de google earth screen

We zullen zien wat erop die plek komt te staan. Misschien halen ze dat stukje weg!

weghalen denk ik niet , ikzelf denk eerder dat ze een onbekend gebouwtje gaan plaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

mischien zit ground zero wel in het spel (de plek waar de twin towers stonden). chek de google earth screen

We zullen zien wat erop die plek komt te staan. Misschien halen ze dat stukje weg!

weghalen denk ik niet , ikzelf denk eerder dat ze een onbekend gebouwtje gaan plaatsen

ja ik weet mss welke

9/11 = 24/7

evenveel getallen! en R* veranderd altijd en toch lijkt het veel op elkaar!

Link to comment
Delen op andere websites

mischien zit ground zero wel in het spel (de plek waar de twin towers stonden). chek de google earth screen

We zullen zien wat erop die plek komt te staan. Misschien halen ze dat stukje weg!

weghalen denk ik niet , ikzelf denk eerder dat ze een onbekend gebouwtje gaan plaatsen

ja ik weet mss welke

9/11 = 24/7

evenveel getallen! en R* veranderd altijd en toch lijkt het veel op elkaar!

jah precies , of ze zetten daar een:

24/7

wapenwinkelding

begraafplaats

zoiets , misschien komt er wel een soort EE ,

Link to comment
Delen op andere websites

mischien zit ground zero wel in het spel (de plek waar de twin towers stonden). chek de google earth screen

We zullen zien wat erop die plek komt te staan. Misschien halen ze dat stukje weg!

ja in bladen heeft al gestaan dat de twin towers, en ground zero er niet zullen zijn in liberty city.

en iets in de plaats van zal ook wel niet denk ik. want volgens mij liggen de nagemaakte gebouwen die in het echt ook bestaan toch sowieso op een andere plek in liberty city dan ze in het echt in new york liggen..dus kan je ook niet echt eruit opmaken waar het zou moeten liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

De plaats zoals we op foto zien zou er in kunnen zitten als een werf.

Als je er voorbij rijdt dan hoor je dat er gewerkt wordt.

En op de werf zal je er een hoofdmissie starten of eindigen of je zult er een neven-missie moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

De plaats zoals we op foto zien zou er in kunnen zitten als een werf.

Als je er voorbij rijdt dan hoor je dat er gewerkt wordt.

En op de werf zal je er een hoofdmissie starten of eindigen of je zult er een neven-missie moeten doen.

sorry..maar waar heb je het over? :puh:

en hoe kom je erbij dat je op de werf een hoofdmissie zal starten of eindigen?

Link to comment
Delen op andere websites

De plaats zoals we op foto zien zou er in kunnen zitten als een werf.

Als je er voorbij rijdt dan hoor je dat er gewerkt wordt.

En op de werf zal je er een hoofdmissie starten of eindigen of je zult er een neven-missie moeten doen.

sorry..maar waar heb je het over? :puh:

en hoe kom je erbij dat je op de werf een hoofdmissie zal starten of eindigen?

Ik had het over bericht 15 van IV-trailer op datum van 12 juni 2007 - 19:15:19.

Daar wordt een foto getoond van de plaats van de Twin Towers en naar mijn mening ziet het eruit als een bouwwerf.

En wat die hoofdmissie betreft is het maar een ideeke. Als je een bouwwerf hebt en je hebt de maffia. Dan kun je toch wel inbeelden dat de maffia gebruik zal maken van die bouwwerf voor één of andere criminele activiteit. BTW Als ik me goe herinner (maar ik weet niet meer in welk deel van GTA) zijn er reeds missies die beginnen en/of eindigen op bouwwerven.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

De plaats zoals we op foto zien zou er in kunnen zitten als een werf.

Als je er voorbij rijdt dan hoor je dat er gewerkt wordt.

En op de werf zal je er een hoofdmissie starten of eindigen of je zult er een neven-missie moeten doen.

sorry..maar waar heb je het over? :puh:

en hoe kom je erbij dat je op de werf een hoofdmissie zal starten of eindigen?

Ik had het over bericht 15 van IV-trailer op datum van 12 juni 2007 - 19:15:19.

Daar wordt een foto getoond van de plaats van de Twin Towers en naar mijn mening ziet het eruit als een bouwwerf.

En wat die hoofdmissie betreft is het maar een ideeke. Als je een bouwwerf hebt en je hebt de maffia. Dan kun je toch wel inbeelden dat de maffia gebruik zal maken van die bouwwerf voor één of andere criminele activiteit. BTW Als ik me goe herinner (maar ik weet niet meer in welk deel van GTA) zijn er reeds missies die beginnen en/of eindigen op bouwwerven.

In GTA VC had je een kleine scheepswerf, maar wat heeft dit te maken met de plek waar de twin towers stonden?

ik vindt het persoonlijk weinig weg hebben van een werf...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zal absoluut niets opvallend zijn wat naar 9/11 verwijst. Zoiets zal R* nooit doen. Behalve als het een monument is.

Ik verwacht enkel verwijzingen op radio zenders zoals "sinds het terrorisme is toegenomen" en "na 9/11 is dit en dat veranderd"

In GTA3 waren ook veranderingen nog aangebracht vanwege 9/11. Ook is het nu jaren later is het nog steeds slim om met 9/11 respectvol om te gaan aangezien anders zeker vrachtwagens vol modder naar R* zullen worden gegooid.

Ook heb ik dit even in elkaar geknutseld met de 3d gebouwen van google earth en een screenshot van GTA4 die in de galerij van GTAGames.nl staat.

post-1-1181735902_thumb.jpg

Hiermee wil ik aantonen dat New York geen Liberty City is.

Bekende gebouwen zijn in GTA4 zoals in dit screenshot al is te zien dichter bij elkaar geplaatst.

Dus ik denk niet dat ze zo maar een grote open vlakte over laten voor de 9/11 bouw put.

Een klein monument zou ik mooi vinden maar nogmaals New York != Liberty City.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...